Ik heb 15 juni voor het laatst mijn menstruatie gehad. Mijn spiraal (mirena) is er in april uitgehaald en had daarna 2x een cyclus van 28 dagen. Ik ben nu 13 dagen overtijd. Ik heb al verschillende testen gedaan en allemaal negatief, maar toch kan ik het niet met rust laten. Ik heb ook last van misselijkheid, krampen onder in me buik, veel witte afscheiding en een hongerige gevoel steeds. Alleen deze week had ik er minder last van dan de andere 2 weken. Ik weet als je er te druk mee bezig bent dat je deze verschijnselen kan krijgen. Wie heeft er na 2 weken alsnog een positieve test gehad? en wie had steeds negatieve testen maar bloedtest was positief? [/QUOTE]
ik was bij mijn dochter 17 dagen overtijd en tien testen verder voordat er eindelijk eentje positief werd. er is nog hoop
hoi hoi, Ik geloof dat ik ook pas na 2 weken een positieve test had. Ik had zoiezo wel een hele lange en ook iets onregelmatige cyclus. Ik was iets van 7 of 8 dagen overtijd en geen positieve test. Na 2 weken stond er ineens duidelijk 'zwanger' in de clearblue, en had ik 2 testen met 2 dikke strepen erin. Ik heb geloof ik wel 3 of 4 keer getest toen ik het geloofde. Dus heel veel succes en er is nog hoop! Trouwens zeg je nou dat de bloedtest wel positief is? Ik geloof dat je niet om een bloedtest heen kan. Die moet toch 100% betrouwbaar zijn? Liefs Jelisa
Hoi ik zit ondertussen ook al op dag 56 Ik zou blijven testen om de 3 dagen totdag je je menstruatie krijgt of een positieve test De testen van het Kruidvat zijn goedkoop (2 voor 5), makkelijk en betrouwbaar!
wat vervelend dat je zolang overtijd bent. hier een minder leuk verhaal, ik ben ook 2x zolang overtijd geweest, terwijl mijn cyclus al heel lang 28 dagen was. toen ik wel zwanger was testte ik met 3 dagen na nod positief. afwachten dus!
hoi, Ik begrijp hoe je je voelt, overtijd zijn en negatieve testen stemmen je humeur niet echt postief. Ik ben op dit moment ook 12 dagen overtijd en ook allemaal negatieve testen gehad. We zijn nu in ronde 4 en afgelopen maanden had ik allerlei klachten zoals pijn in borsten, moe, veel afscheiding, je kent het wel maar nu heb ik alleen maar vanaf afgelopen weekend klein beetje pijnlijke tepels. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden maarja. Mijn cyclus is 6 weken gemiddeld, ik ben altijd +2 weken overtijd. Ik baal er wel van maar ik probeer positief te denken dat het vanzelf wel goed komt. Na 2 gezonde dochters zou je zeggen dat het wel moet lukken. veel succes voor de meiden die zwanger proberen te worden.gr susan
dat begrijp ik niet je cyclus is 6 weken en je altijd 2 weken over tijd? Dan is je cyclus toch 2 weken langer als je altijd 2 weken langer dan ..."wat eigenlijk" en TS lijkt me idd erg frusti...ik was vorige maand 7 dagen over tijd ( dus veel minder lang dan jou) en raakte er toen ook al hele onzeker over... Duim voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt!
sorry voor de onduidelijkheid, weet het zelf ook niet, maar ik dacht altijd gewoon een cyclus te hebben van 28 dagen, maar dat is dus niet en voor mijn gevoel ben ik dan 2 weken overtijd maar als ik een cyclus heb van 6 weken dan zou ik donderdag ongi moeten worden maar aangezien ik dit niet weet is dat erg vervelend idd. Maar ik vraag me wel af wanneer ik dan moet testen of het wel of niet zo is.
susan....die 28 dagen is alleen gemiddeld , veel vrouwen hebben een langere...je moet dus uitgaan van jou gemiddelde...is die van jou dus bv steeds rond de 35 dagen...dan ben je pas overtijd op dag 36 en niet al op dag 29. Dus wat waren je laatste cyclus lengtes? Dan is je volgende NOD na die dag. Kan je ook makkelijk op deze site laten berekenen.
Ik heb ook van nature een iets langere cycles. Ergens tussen de 30 en 35. Dan heb ik dus mijn eigsprong rond dag 16-21( 14 dagen eerder).. Terwijl men gemiddeld op dag 14 deze heeft. Daar moet je dus ook rekening mee houden. Laatst heb ik trouwens een hele cycles overgeslagen. Waarschijnlijk een eisprong gemist. Want toen werd ik na 65 dagen weer ongesteld.
Jelisa Ik heb nog geen bloedtest gedaan maar mijn vraag was of er iemand was die negetieve testen steeds had maar later toch bleek via en bloedtest dat ze zwanger was? Misschien stond het een beetje onduidelijk! Ik ben zelf gister bij de HA geweest en mag morgen een bloedtest doen! De Ha dacht eigenlijk dat ik niet zwanger was maar een cyclus over heb geslagen. We zien het wel ben benieuwd! Het is wel erg frustreren!
Nou hopelijk krijg je toch goed nieuws dan. Wel fijn dat je huisarts je een bloedtest wil laten doen. Weet je wanneer je de uitslag krijgt?
Ineke123 jeetje dat is ook lang! Heb je normaal altijd een gewone cyclus? Heb je al een bloedtest gedaan? Ik ga die vandaag doen! Dan heb ik binnenkort toch die duidelijkheid.
zal wel fijn zijn een beetje duidelijkheid , dan weet je tenminste waar je aan toe bent .....en het komt idd weleens voor dat testen negatief zijn en bloedtesten positief , maardat is volgens mij mar heel zelden .. Succes
@Ineke123... en voor het klussen houd je dan wel je cyclus van 6 weken aan? Want als je uitgaat van 28 dagen en je klust dan het meest dan kan het zijn dat je te vroeg mikt. Tenzij je je hele cyclus om de dag klust natuurlijk... dat zit je wel goed. Groetjes Cyntje78
Ja mijn man en ik beginnen eigenlijk "intensief" om de dag te klussen vanaf dag 16. Dus dat is al meer dan een maand! We klagen er natuurlijk niet om, maar het is toch frustrerend en soms hebben we het gevoel dat het "moet". De meesten mensen moeten dit maar een week doen, wij nu dus een maand of misschien langer...
Vandaag bloedtest gedaan! Volgende week uitslag. Jammer dat zoiets zo lang moet duren. Ineke123 Heb je het gevoel dat je zwanger bent? Of heb je nergens last van?
Spannend tines ik duim voor je Ikzelf heb vorige week wat last gehad van krampjes en misselijkheid, maar toen ik zaterdag testte was er niets te zien... morgen test ik nog eens opnieuw denk ik, maar deze week voel ik eigenlijk niets meer Welk gevoel heb jij?