hallo allemaal, wie zoekt met me mee om voor een gehandicapt jongetje z,n dungans compleet te krijgen. we zoeken rutzu en bauka en sticker 31 op m.p zijn ze haast niet meer te krijgen ja als je een bod doet van over de 10,- en dat is te gek voor woorden. ik heb al vele dungans aan m gegeven en voor m geruild maar verder kom ik niet vandaar mijn oproep tot jullie. hij en ik hebben veel dungans en stickers te ruil dus heb je rutzu, bauka of 31 en zoek je nog een dungan om te ruilen dan hoor ik het graag. gr van sj en t
ik heb helaas niet wat u zoekt. maar ik zag dat er vandaag weer nieuwe advertensies op mp staan met wat u zoekt. ook met ruilen enzo. misschien helpt het
Hoi, Ik heb Bauka (een zilveren) hier liggen. Die mag je hebben, mijn zoontje doet er weinig mee en hij snapt nog niet het verzamelen. groetjes, Sabrina
Heb je er toevallig plaatjes van hoe die er uit moeten zien? want ik heb hier ook wel wat liggen, maar geen idee hoe die dingen bij naam heten haha!
bauka is de zilveren dungan rutzu de goeden dungan namen staan als het goed is op de dungan zelf sticker 1 en 16 mag ook die kan ik n.l ruilen op m.p voor een gouden dungan.
helaas ik heb even gekeken maar heb deze niet anders mocht je ze zo hebben !! succes met zoeken hoop dan mensen je kunnen helpen
Hoi, ik zoek voor mijn dochter nog Dungan sticker nummer 16 en 31. Ik heb heel erg veel Dungans en stickers om te ruilen. Dus ik zou zeggen, kom maar op (voor mijn dochter). gr,
het mag evt. ook wel een bronzen dungan zijn GROJE die ik dan kan ruilen voor een gouden Rutzu, wil ook wel ruilen evt. voor D.E punten.
nog steeds gezocht de gouden dungan Rutzu en sticker 31 wie maakt ons nog blij voor sinterklaas, heb wel dingen te ruil o.a d.e punten, cup a soup, blond code`s, m en m`s, nutricia etc.