Een speciaal Pakje onder de kerstboom ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Katinkatje, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik zou dan mijn testje inpakken met een leuke kaart en dan zwanger erop wel leuk

ah...jah dromen mag tog

2. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @sjan dromen mag zeker haha en dat doe ik veel alleen vertel ik niemand ze. Tja nu sinds kort hier op de forum.
    Soms vind ik het gewoon heerlijk zo weg te dromen over van alles.
    en hier kan ik heerlijk lekker met zwanger worden bezig zijn. lekker ongeremd!

3. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    is wel een heel mooie droom ik zou de test inpakken met lieve mini babysokjes voor het mannetje. zal hij uit zijn ogen kijken :confused: :confused:

4. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Boh ja die van mij ook.
    Ik weet wat!
    Zullen we die positieve testjes leuk in pakken en daar foto's van maken...en dan als je um geeft en dan een super foto van die schattige verbaasde gezichtjes van onze mannen...
    Zijn we niet zwanger...dan foto's van onze zatte koppen....uuuuhhh not! haha

5. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    heerlijk ja dromen....
    ik droom ook vaker hoor maar daar praat ik maar niet over anders wordt het een boek :D

6. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    hahaha. ik weet ik weet.
    Maar ik kan me herineren als kind dat ik zo kon dromen van mijn kerst en al die kadotjes...
    En heel eerlijk voel ik die zelfde gevoelens als toen. Heerlijk! want die was ik al jaren kwijt.
    Dus als ik niet zwanger ben dan heb ik wel weer gevoelens weer mogen mee maken wat ik allang niet meer heb gehad.

7. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    haha...ja als ik eraan denk hoe hij zou gaan kijken moet ik nu al lachen dat zullen foto´s van het jaar worden weet het zeker :D :) zie het helemaal voor me..volgens mij weten die mannen dan niet wat voor of achter is...hihi

8. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    alle dromen zijn bijzonder

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    zucht dames zucht....

moge onze dromen uitkomen AMEN!

10. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    AMEN............met een dikke zucht.........

11. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Jah die hoop had ik ook..ik had ook al helemaal in gedachten om een kerstkaartje te geven met mijn naam en die van mijn vriend en .... en daarbij iets van baby sokjes of iets dergelijks..je hebt ook van die mooie kaartjes van Hallmark..voor opa en oma.
    Maar helaas voor ons heeft het niet zo mogen zijn.

Iedereen heelveel succes

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Helaas geen speciaal kerstcadeautje dit jaar :( Maar ik had wél een leuk idee!
    Foto van de test, afdrukken met de woorden "fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar" En dan vooral NIET onze namen erop zetten.... Afwachten hoe lang het duurt voordat de eerste a.s. opa en/of oma belt ;) Ze zitten er namelijk nogal op te kijken omdat ik 30 ben en de enigste ben van ons thuis die nog geen kindjes heeft...

Groetjes Cynthia

13. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Ja lijkt me heel leuk! Niet voor mij vriend want die hoort het natuurlijk gelijk,maar voor ouders en zussen. Als ik dit weekend een duidelijke posi test heb ga ik denk ik wel posi testjes inpakken en onder de boom leggen. Goed idee :D

14. Katinkatje

3 dec 2008
    53
    0
    0
    ik heb hier al zo van die baby schoentjes/sokjes liggen van winnie the pooh en ik heb die in een mooi doosje gestoken met een mooie strik errond... hopelijk mag het binnekort mee onder de boom ligge... zo niet is het al klaar voor later af te geven! ma hopelijk deze kerst of nieuwjaar ! ik duim voor jullie mee he meiden ! veel succes voor degene die binnekort mogen testen en natuurlijk ook voor de andere he... !

Deel Deze Pagina