Een speld in de hooiberg, SBS, wie kijkt dat?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Loesje86, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik kijk dit echt puur uit verveling :p maar ik vind Jessica juist echt goed bij hem passen! Allebei een beetje droog.. haha.

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeie keus van hem! Ze passen goed bij elkaar!
    Jammer dat het afgelopen is,vond het een leuke serie

3. Sandrasv

Sandrasv Actief lid

9 mrt 2013
    253
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Maar zijn ze nu nog steeds samen= Want ik had het idee dat de keuze en het moment dat hij vroeg voor samenwonen en het feest eigenlijk vlak achter elkaar waren.....

4. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Ja op het einde zag je tochwel dat het echt goed was. Wat een schattige man, hoop dat ze nog samen zijn

5. Sandrasv

Sandrasv Actief lid

9 mrt 2013
    253
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    vond het op het laatst sprankelender dan heel de serie bij elkaar, jammer dat ik nu pas het idee had dat het toch weleens wat kon zijn...

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik had echt niet verwacht dat hij Jessica zou kiezen. Maar ik denk dat hij haar beter kende, dan wat wij in het programma van haar zagen. Leuk om te zien dat ze daarna helemaal opbloeide en de echte Jessica tevoorschijn kwam. Ik ben ook benieuwd hoe het nu gaat.

7. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

9 jun 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Leuk dat 'ie voor Jessica heeft gekozen, had ik niet verwacht eigenlijk. Ik knapte alleen zo af op z'n zwembroek brrr... haha.

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ik vind jessica vele malen leuker, ik vond die monique zo overdreven, en die was zo zeker dat ze zou winnen, nee ik denk dat jessica echt ook beter bij hem paste.

vond hetook wel een oke serie.

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik had het niet verwacht.. Ik vond Jessica eerst echt een saaaaaai mens;) Nu vind ik het wel leuk dat ze samen zijn..

Deel Deze Pagina