Ik kijk dit echt puur uit verveling maar ik vind Jessica juist echt goed bij hem passen! Allebei een beetje droog.. haha.
Maar zijn ze nu nog steeds samen= Want ik had het idee dat de keuze en het moment dat hij vroeg voor samenwonen en het feest eigenlijk vlak achter elkaar waren.....
Ja op het einde zag je tochwel dat het echt goed was. Wat een schattige man, hoop dat ze nog samen zijn
vond het op het laatst sprankelender dan heel de serie bij elkaar, jammer dat ik nu pas het idee had dat het toch weleens wat kon zijn...
Ik had echt niet verwacht dat hij Jessica zou kiezen. Maar ik denk dat hij haar beter kende, dan wat wij in het programma van haar zagen. Leuk om te zien dat ze daarna helemaal opbloeide en de echte Jessica tevoorschijn kwam. Ik ben ook benieuwd hoe het nu gaat.
Leuk dat 'ie voor Jessica heeft gekozen, had ik niet verwacht eigenlijk. Ik knapte alleen zo af op z'n zwembroek brrr... haha.
ik vind jessica vele malen leuker, ik vond die monique zo overdreven, en die was zo zeker dat ze zou winnen, nee ik denk dat jessica echt ook beter bij hem paste. vond hetook wel een oke serie.
Ik had het niet verwacht.. Ik vond Jessica eerst echt een saaaaaai mens Nu vind ik het wel leuk dat ze samen zijn..