Ik ben een beetje inspiratieloos! Ik wil weer wat leuks op de vensterbanken neerzetten maar ik weet echt niet wat. Bloemen en planten zijn hier zo dood dus dat houd op. Ik heb nu van die langwerpige vaasjes met een nepbloemetje erin, maar dat ben ik echt zat nu. Kom maar op met leuke ideeën!
Ik heb 2 hele grote felblauwe vazen met een soort riet erin. Daarnaast 2 nepplantjes (echte begeven het ook binnen no time bij mij), 2 kaarsen standaards en nog 2 grote lampen.
2 lampen...in iedere hoek 1. Daartussen heb ik 2 windlichten staan, 2 planten in grote hoge donkerbruine potten en 2 hoge donkerbruine kanderlaars.
en aan de voorkant heb ik 2 gietijzeren rekken met vasen zonder iets erin mijn keuken is aan de voorkant
Ik heb wel planten 4 stuks, verschillende soorten ook. Verder hebben we een kleine waterpijp en een wijnvat uit Zwitserland staan.
een schaal met kaarsen, en een kat volgens mij... Bijna alles wat er staat gaat kapot, (ook planten whaha).. dus nee, hier kale vensterbank (gelukkig maar 1)
niks maar ligt aan het type huis... onze voorpui bestaat uit glas en om nou een klein plantje weg te zetten bij een raam van zo'n 6 meter hoog, dat staat ook niet.
2 grote grijze potten/vazen van porselein met daarop takken die lopen van de één naar de ander. daartussen heb ik veren, grijze ketting en in de bolletjes (die vebonden zijn dus door die takken) zitten witte bloemen. daaronder staan 2 bonsai's en in de hoek 2 mini orchideeen.
Ik dacht altijd dat de vensterbank er zonder planten ongezellig uitziet, maar dit is toch wel het bewijs dat ik ongelijk heb! Ziet er erg leuk uit!!!
Bij mij leven de planten meestal ook niet lang. Er is echter 1 pot met plantjes, die blijft groen, groeit traag en kan makkelijk 2 weken zonder water: de sanseveria. Staat bij mij al jaaaaaren, niet kapot te krijgen. Hier een foto van internet geplukt. Staat best leuk toch? Bij mij zitten ze in een bolle zilverkleurige pot.
Bij mij is het deze soort, die zijn wat korter. Ik heb ook zo'n hele bos in de pot staan (allemaal stekjes bij elkaar gezet). Het kan bijna niet mis. Je kunt er stekjes van plukken en die steek je in een potje met grond. Kind kan de was doen.
Twee grijs houten lantaarn met een donkerroze kaars erin, verder planten in bruine potten. In een andere vensterbank staan een knalroze glazen vaas en ook planten. Aan de achterkant heb ik twee hele hoge glazen vazen met bruine takken er in en ook nog een paar planten. Ik heb voornamelijk vetplanten, die gaan niet zo snel dood.
Owh leuk om te lezen, ik ben ook echt zo'n vensterbankenkijker Hier staan 4 planten in de vensterbank, 2 nepperts en 2 die dood lijken te gaan , kaarsjes en wat glaswerk. Maar mijn zoontje wilt altijd alles eraf slaan, dus misschien gaat alles weg.
Wij hebben in de voorste vensterbank 2 grote cacao-kleurige potten staan met duinplanten (ik zweer je, die krijg je niet dood, al vergeet je een jaar water te geven ) De andere vensterbank staan 2 grote windlichten met een grote stompkaars erin. De rest heb ik opgeruimd want ik heb een hekel aan stof hihi!
Een paar dode planten. Alles gaat hier dood, het is niet te geloven. We hebben maar 1 vensterbank en als de zon schijnt staat alles pal in de zon. Nu wil ik geen vetplanten of cactussen want die dingen vind ik oerlelijk. Ik koop dus om de week nieuwe planten zo ongeveer.
Bij ons op het vensterbank licht waarschijnlijk stof. Bij ons kan je ook eigenlijk niets in het vensterbank zetten omdat we lamelle hebben hangen
Thanx voor de ideetjes! ik ga straks ff Ikea plunderen! Ik denk dat ik ook iets van windlichten doe ofzo!
Grote vaas met takken, 3 gietijzeren windlichten en een lange houten bak met kaarsen. Ik zoek eigenlijk nog 2 leuke lampen .