IKBENOOKNIEUWSCHIERIG!! (sorry voor de capslock maar ben echt echt heel nieuwschierig!) Echt gefeliciteerd met de zwangerschap, dit wonder boven wonder echt een heel groot (nou ja klein) WONDER hoop dat je vriend het goed opgepakt heeft??? ah please laat ons het weten
Hellootjes allemaal na een heftig, veel tranen vloeiende weekend, waar veel gepraat is, is mijn vriend nog steeds heel stellig, hij wilt geen kind, MAAAAAARRRRRRRRRRRRR hij wilt ons ook niet laten vallen. Dus op zich heb ik er een posi gevoel bij, wat morgen komt komt morgen, maar so far so good, toch??? WAT VERSCHRIKKELIJK LIEF JULLIE BERICHTJES!!!! doet me goed, zeker op dit moment.... Even over het spiraaltje, ik heb er geen weet van, morgen moet ik terug de huisarts bellen en dan hoor ik verder wat er gebeuren gaat, door de verschrikkelijke shock vorige week ben ik veel "vergeten" te vragen, dus dat ga ik morgen doen. Wel het weekend al een nachtmerrie gehad, dat ik een baby kreeg, met als benen een spiraal En sorry dat ik niet eerder gereageerd heb Nu maar aansluiten bij de 4 weken mama's ECHT ZOOOOOOOOOOOOOO WONDERTJE, DAT ZO GRAAG WILT en voor mij ooooo zo welkom ondanks alles.....
Hihi laat die spiraal maar los die blijft nu lekker zitten en met de bevalling komt die er mee uit. Kan geen kwaad voor de baby en je kindje krijgt er echt niets geks van
Dank je edelweiss, de droom was op zich wel grappig, ja ik heb soms een raar gevoel voor humor ik weet he, maar idd het blijft wel ff hangen, dus thnxxx
Zo, dat lijkt me ook een shock.. Denk dat je vriend het ook even moet verwerken.. Maar goed dat je het verteld hebt! Lijkt me dat jullie allebei even aan het idee moeten wennen.. Maar dat wondertje wil dan wel erg graag bij jullie zijn toch? Succes de komende tijd en natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap!
Fijn dat je het vertelt hebt kimmy, hopelijk draait hij bij en ziet hij het straks als net zo'n wondertje als dat het is. Geniet van je zwangerschap!
Ik hoop het ook, ik betrapte mij er op dat ik vanmiddag met een big smile op de fiets zat, ik ben er gewoon heel blij mee, vanmorgen weer bloed laten trekken, vrijdag was het 90 dus ben benieuwd morgen wat de waarde zal zijn. Is allemaal zooo spannend, zoveel vragen, zoveel onzekerheden, ik heb geloof ik nog noooit zo vaak aan mijn borsten gevoeld of ze nog pijn deden, als nu. Het is het enige symptoom waar ik aan kan merken dat ik zwanger ben. ZOOOOO stom en genant hahahahahahaha, nogmaals dank jullie wel voor de lieve reacties, en ik ga eens kijken of er een november mama 2013 aktief is Voor jullie allemaal een dikke knufffff want de moeilijke dagen zijn dankzij de lieve berichtjes wat dragelijker geworden en realiseer ik mij meer en meer wat voor GEWELDIG MOOI WONDER er in mij groeit :* en dat het met jullie allemaal goed mag gaan :*
gefeliciteerd met je wonderlijke zwangerschap en ik zou gewoon eerlijk vertellen hoe het zit ik bedoel je hebt toch een spiraaltje dus je zou het niet verwachten dat het zou kunnen en wie weet is dit wel hoe het moet zijn en isw dit wondertje re niet voor niks om jou te laten zien dat niet alle mannen je in de steek laten succes en ik hoop voor jou dat het goed blijft
Wauw! Wat een wondertje, dat kleintje wil wel heel graag bij jullie komen! Wat fijn dat je partner zo reageerde!
Wauw wat een wonder meid! Gefeliciteerd! In ieder geval fijn dat je vriend niet negatief reageerd.. En wie weet als hij van de schrik bekomen is vind hij het misschien toch wel leuk
Ik wens jullie alle succes van de wereld toe, je klinkt heel sterk! Ik denk dat je vriend ook even moet wennen, het is niet niks en zo onverwachts. Maar blijkbaar wilde dit kleintje heeeeel graag jullie kindje worden, wat een wonder zeg.