Nooit gedacht dat ik hier ooit nog wat zou schrijven. Wat heeft het allemaal lang geduurd en wat zat ik er de laatste maanden vaak doorheen en zag ik het te somber in. Maar toen was daar vanmiddag het moment dat ik plots opstond van de bank en tegen mezelf zei ik ga testen. Ik voelde het gewoon en ja hoor daar is de nog wel lichte streep maar hij staat er. Een moment waar ik meer dan 2 jaar op heb gewacht en nu het zover is het maar niet wil doordringen. Nu hoop ik dat alles dan ook meteen in 1 keer goed mag blijven gaan en ik nog net een 2018 baby zal krijgen. Sommige zullen hem misschien al gezien hebben maar toch presenteer is met trots nog een keer het bewijs! Liefs brinsa
Wauw wat fijn! Bijzonder dat je dan ineens een ingeving krijgt om te gaan testen hé? Dat was hier de eerste keer ook zo. Gefeliciteerd!!!
Ja dat is zo raar. Ik las heel vaak dat meiden zeiden is wist gewoon dat het raak was en dan dacht ik altijd pfff lekker vaag allemaal hahaha. Maar nu heb ik dat vage zelf mee gemaakt zo bijzonder dit.
Gefeliciteerd! Hopelijk over een paar dagen een knaltest. Ik weet hoe bijzonder en onwerkelijk het is (en blijft).
Ik heb 3x licht bloedverlies gehad. Dus snap je angst. Ik heb daarom met 7 weken en 4 dagen al eerste echo gehad.
Ja die ga ik morgen na me werk meteen halen. Weet jij vanaf wanneer je met een digitale kan testen, beste na nod?
Het is nog niet heel denderend ga vanmiddag Kruidvat 2v5 halen maar de bovenste is van gisteren en de laatste 2 van net. De prodictor is trouwens geen early. Vind hem ook erg licht.