Hallo, Ik wil meer (groene) smoothies als ontbijt gaan eten. Wie doet dat ook en wat gebruik je hiervoor: 1. staafmixer 2. blender En als je een blender gebruikt welk merk heb je dan en hoe bevalt die? Groetjes, Hanna
Hmm hier altijd gedoe met manlief.. Probleem was een beetje.. Onze vorige blender stond altijd op het aanrecht een beetje in de weg staan. Zomers werd hij veel gebruikt en swinters nauwelijks.. Dus toen hij stuk ging.. Niet vervangen. Maar al maanden mopperde ik bij manlief dat ik toch wel graag weer eens wat zou gaan maken met de blender. En vandeweek bij de action... Een mini-blender voor 10 Die kan wel gewoon in de kast en op de aanrecht... En er kunnen precies 3 kleine glazen of 1 grote en een klein glas uit. Dat is eigenlijk prima voor ons. En bij een staafmixer denk ik meer aan soepen in een pan... Staafmixer past lastig in een beker qua formaat.. En er zit niet standaard een grote beker bij om in te "staafmixeren". Dat lijkt mij niet enorm handig. Wil er ook graag eentje zodat ik weer lekkere soepjes kan maken. Maar voor de zomer zo.. (Als die ooooooit nog komt) ben ik helemaal happy met m'n mini-blender
mja vind toch dat je met blender *stukjes* houd... Wil zelf eens sapcetrifuge proberen, iemand daar ervaring mee?
Stukjes? Dan heb je of geen goede blender, of je vindt een pitje al een stukje. Sapcentrifuge is ook niet bedoeld voor het maken van groene smoothies. Alleen echt voor sappen.
Ik gebruik voor smoothies een blender, veel fijner dan een staafmixer voor dit soort dingen. Ik heb er eentje van Princess. Ooit ergens bij gekregen maar hij doet het prima.
Desnoods doe je eerst een deel spinazie erin.. Zet je hem aan en doe je de rest erin. Maar in mijn oude blender had 200 gram spinazie best gepast ja. In de mini van nu niet vrees ik En een sapcentrifuge... Hadden het er toevallig zondag met de visite over... Je hebt veel fruit nodig voor weinig sap. Het sap dat eruit komt is wel heel lekker... Maar zei degene "omdat je zoveel overhoud voelt het wel alsof je de helft z'n de vitamientjes weggooit"
Mja, een sapcentrifuge wil ik ook niet. Het wordt dus of een blender kopen of gewoon doorgaan met m'n staafmixer... Ik vindt die staafmixer niet echt handig met spinazie...
Mja ik moet zeggen.. Ik heb geen staafmixer dus kan het moeilijk vergelijken... Maar ik heb van die visioenen waarbij de spinazie echt alle kanten op vliegt En de blender heeft gewoon een deksel
Ik heb een keukenmachine met blender gekocht en ik blijf smoothies maken haha, hij is echt perfect. bol.com | Kenwood Keukenmachine FPM250, Kenwood | Elektronica Deze heb ik, maar die van de Action, die mini vond ik ook heel leuk
Maar dit is een keukenmachine... Wat is eigenlijk het veschil tussen een keukenmachine en een blender..?
Ik heb een simpele blender van Tomado (Blokker) en die maakt prima groene smoothies. Gaat veel in en geen last van stukjes. Staafmixer heb ik ook maar gebruik ik hier niet voor. Lijkt me heel onhandig.
Oh, er zit een blender bij haha. Maar ik vind het sowieso een handige combinatie. En wat betreft de afwas, alles kan ik de afwasmachine Anders was ik er niet eens aan begonnen want ik heb een hekel aan afwassen
Hehe ja klopt.. Bij die van ons ook.. Maar dan zit wel meteen de vaatwasser vol Dus ik die het meestal met de hand. (Net als de pannen trouwens..) Dan hoeft de vaatwasser ook niet elke dag aan
Ik heb ook een blender op mijn keukenmachine, maar die is blijkbaar niet al te best... Maar eens uitkijken voor een betere...
Ook ik gebruik gewoon de blender. Heb er eentje op mn keukenmachine. Ook geen last van stukjes, dus ideaal.
Ik heb de stomer-blender van philips Avent, gebruikte ik om babyvoeding mee te maken maar ook voor (groene) smoothies. Past niet heel erg veel maar drink dan ook geen liters smoothies dus perfect voor mij.. Kost ongeveer 119