Zwanger van 2de!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door SoSweet, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoSweet

SoSweet Lid

9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Hoi Meiden!

Ik ben nu 6 wk zwanger van mijn tweede maar ik merk gewoon dat mijn buik nu al opgezet is, dit in vergelijking met de 1ste! het lijkt wel of ik al op 2 mnd zit haha. Is dit normaal?

Het lijkt ook wel of mijn lichaam andere symptonen heeft momenteel minder dan de eerste keer ook. Is dit ook mogelijk of klinkt dit bekend voor degene die ook voor de 2de keer zwanger zijn?

Groetjes,

SoSweet;)

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Van harte gefeliciteerd :D!

Ik ben ook zwanger geweest van een 2e en mijn buik was al heel snel opgezet, bij mijn dochter zag je pas iets toen ik rond de 20 weken was maar nu kon ik bij 6 weken mijn eigen broeken al niet meer aan! En ook ik had hele andere symptomen, bij mijn dochter was echt heel ziek en daar had ik bij de laatste zwangerschap helemaal geen last van! Was wel erg moe en dat had ik bij mijn dochtertje ook niet. Hoop op een mooie plakbeeb voor je :)

3. SoSweet

SoSweet Lid

9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Ja heel vreemd! Ik heb echt het gevoel dat als het zo lang doorgaat ik niet nietszeggende door mijn 1ste periode heen kan gaan haha het zal mensen zeker gaan opvallen! Ja heel raar ik ben super moe maar voor de rest valt het nog erg mee! Gelukkig maar. Nu maar hopen dat alles goed gaat!! Zie dat jij een minder bericht hebt gekregen afgelopen week, sterkte hoe klein het ook is het maakt niet uit, het blijft erg.
    Bedankt !! Gaat goed komen hier. haha ;)

4. kimba13

kimba13 Nieuw lid

21 mei 2011
    1
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nu bijna 5 wkn zwanger van mijn 2e kindje. Ik wist gewoon gelijk dat ik zwanger was, had erge last van een opgezette buik. Ik vind het ook sneller gaan als bij mijn dochter. Ik weet dat het er zit maar toch ben ik wat onzeker want ik heb niet meer z'n harde buik wel wat dikker. Krijg over 3 wkn mijn 1e ego dan heb je zeker bewijs. Kilinkt misschien stom.

Groetjes Kimba13

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid