Hallo allemaal, ik ben nog maar pril zwanger maar toch al na aan t denken over namen. Heb er een aantal in gedachte, wat is jullie mening over deze namen? Jongens: Dex, Sam, Noa, Ivan Meisjes: Evi, Noa, Sascha Mochten jullie suggesties hebben zeg het gerust we houden van korte stoere namen
Mijn ervaring. ....De namen die ik voor mn zwangerschap of aan het begin helemaal geweldig vond....vond ik na een paar mnd helemaal niks meer. Ik sla ze op in mn telefoon en als ik een leuke naam hoor....zet ik em bij et lijstje, en af en toe als ik erop terugkijk, dan wil er nog wel eens een naam verdwijnen. Ben nu 29 wkn en mn vriend en ik hebben nu 'pas' en naam die echt blijft hangen... En wat betreft je namen....de voor jongen is wel leuk en Sam voor meisje....maar zijn niet mijn type namen....en dat geeft nie anders zouden we allemaal hetzelfde heten en vernoemen. Succes in iedergeval
Ivan voor een jongen vind ik leuk, Noa voor een meisje. De rest niks Luuk Roy Thuur Xem Krijn Faas Tess Fem Liv Maij Pien Liz Fay
Nog wat andere namen misschien zit er wat tussen Jongen Levi Lev Ravi Jax Cas Luca Jace Meisje Liv Liz Fay Faye Fenne Nora Isa Nova
Bedankt voor jullie reacties ik onthou deze idd ook en blijf verder opletten wat ik zie en hoor. Er zitten leuke tussen jullie suggesties, voornamelijk Jace vind ik erg leuk
Jongens: Dex, Sam, Noa, Ivan Dex vind ik te hard en rijmt op seks, Noa zou ik als Noah schrijven en vind ik te vrouwelijk (en sowieso niet echt mooi voor een mens), Ivan en Sam vind ik wel leuk, vooral Sam Sam of Ivan dus! Andere ideetjes: Alex Aron Ben Bo / Beau Boaz / Boas Boris Cas Chris Gido, Guido Ivar, Isar / Izar Iwan Jari, Jori Jens Jim Joeri / Yoeri Jorn, Joren Josh Kai / Kaj Len / Lenn Levi Luca / Luka Luuk Max, Maxim Mees Mick Milan Remi / Remy Rik Sen / Senn Sil Sjors Stan, Sten Stef Sven Timo Toby Tom, Tim Tyko Vico, Vigo Wes / Wess Meisjes: Evi, Noa, Sascha Evi vind ik wel leuk maar ook wat kinderlijk en zou ik als Evy of Evie schrijven omdat je bij Evi gauw 'Evil' leest, Noa vind ik niet mooi klinken (voor een mens) en Sascha vind ik super tof. Dus Sascha of Evy! Andere ideetjes: Amy Anouk Bo / Beau Chloë Dana Demi Ilja Indy Isa Jade Jescha / Yescha Jeska / Yeska / Yesca Jess, Jessie Joss Lara Lina Liz, Lizzy Loïs Luna Lynn Mara Marly Micha / Mischa Milou Myrthe Nikki Nina Nouk / Noek Robin Romy Rose / Roos Saskia Steffie Tara Tess, Tessa Tirza Yara Zoë
Sam voor een jongen. Voor een meisje vind ik geen van je namen mooi. Evi vind ik kinderachtig, Eva vind ik wel prachtig.
Ik vind Dex zo'n hype-naam, vind het ook niets. De rest vind ik wel gaan, Ivan vind ik leuk, de rest een beetje nietszeggend.
Leuk om over namen na te denken he! Geniet van je zwangerschap! Ik vind je namen erg leuk, behalve Ivan. Die V klinkt hard naar mijn idee. Van de meisjesnamen vind ik Evi leuk voor een kind, maar niet echt voor een volwassen vrouw. Je andere namen vind ik mooi. Ik hou juist wel van Noa voor een mens (maar wel het liefst een meisjesmens ) Succes met de zoektocht!
Voor een jongen: Ivan of Noah, maar dan wel met een h. Meisje: noa, of eventueel evy. Rest is niet mijn smaak.
Ik vind Noah een prachtige jongensnaam (helaas het mijn neef al zo, voor de Noah-hype kwam aanwaaien haha) Ik zou in ieder geval voor Noah gaan als t een jongen is, maar absoluut met H. Staat mannelijker en daarnaast bestaat er bij andere geen verwarring over het geslacht.