Positief nu weer twijfelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door priscilla243, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    Hallo dames.Ik zit er echt vol van.ik had totaal geen symptomen van een zwangerschap .Nu werden mijn borsten voller en groter .En mijn tepels deden echt pijn als ik ze aanraakte .Dat was, klinkt raar, toch een kleine bevestiging van mijn zwangerschap.Maar sinds gisteren niet meer en ik denk zelf dat mijn linkse wat afneemt qua volheid .Nu ga ik twijfelen of het dan wel goed gaat.iemand ervaring met deze rare voorval?

2. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Ik zou me niet teveel zorgen maken, de ene dag heb je meer last van kwaaltjes als de andere dag,

Geniet maar lekker van de dagen dat je nergens last van hebt 😋

3. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik heb soms ook dat gevoel. Echt veel uitgesproken kwaaltjes heb ok ook niet.
    Maar ik heb GN buikpijn of krampen of bloedverlies dus ik ga ervan uit dat het nog altijd goed zit! Vandaag 5 weekjes😊
    Proficiat hoor Priscilla!

4. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ja hoor ik heb hetzelfde gehad. En voelde rond 7/8wkn ineens niks meer wat me erg angstig maakte. Zowieso heb ik niet echt kwaaltjes gehad en die ik had waren er ook niet elke dag.. Geen zorgen dit hoeft echt niks te betekenen.

5. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Zelfde hier. Als ik vorige week al naar mijn borsten keek kreeg ik al pijn. Nu ineens een stuk minder. Ook veel naar geGoogeld en opgemerkt dat veel vrouwen dit hebben (en zich druk maken).

6. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    Dank je wel voor jullie reacties. Ik ben zo bang omdat ik gisteren zoveel kramp had, maar best heftig. En heel de nacht aangehouden. Maar ok weet niet of het nu mijn darmen waren of mijn baarmoeder. Het zat voornamelijk rond mijn navel en eronder
    Geen bloed of bruine of verkleurde afscheiding. Morgen eerste echo.Hoop zo dat t deze keer allemaal goed verloopt.

7. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Succes morgen. Spannend!

8. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hier een tweeling onderweg en ik heb ook weinig symptomen..

maandag 13 juli weer een echo

9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier ook niks hoor. Ik ga fluitend door de zwangerschap heen alsof er niks aan de hand is. Ja, ik zie het aan mijn buik en ik voel de baby wel bewegen nu, maar verder....
    En goede echo's en hartslag gewoon! Dus geniet er maar van. Mijn zusje is ook zwanger en hardstikke ziek dus dan kan je maar beter dit hebben ;)

10. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Ik had hetzelfde hoor rond 7 weken was helemaal in paniek. Tot dat ik paar dagen later het hartje zag kloppen. Zo opgelucht en zo blij! Elke buikpijn die ik nu heb probeer ik niet van in paniek te raken want die had ik voor de echo ook allemaal en de echo was goed :)

Succes morgen!

11. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Don't worry! Had ik ook! Ene dag was een kwaaltje weer weg en andere dag kwam er weer eentje bij en ik maakte me ook constant zorgen. Ik ben 1 keer op het begin snachts wakker geworden van helse pijnen, het zweet brak me gewoon uit en heb echt de pijnlijke krampen weg moeten puffen. Na een kwartier was het weer weg en ben ik weer in slaap gesukkeld. Doodsangsten heb ik uitgestaan en tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wat het geweest is!

Probeer je geen zorgen te maken, of je zwangerschap goed of fout gaat heb je uiteindelijk geen invloed op dus je er druk om maken is verspilde energie en brengt soms ook stress mee wat dan weer niet goed is voor jou en de baby!

Probeer ervan te genieten!

12. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    Wat een hoop positieve reacties. Dank je wel wel ik denk ook echt dat t mijn darmen geweest zijn.trouwens heb er nu nog steeds last van.flink ook vooral als ik loop.Maar dank je wel ik ga voor een positieve wending voor de echo morgen .Pas om 17.00 dus nog verder aftellen

13. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    hadden jullie dus ook dat je borsten de ene dag meer voller waren als de andere dag en gevoeliger als de andere dag?het is mijn eerste en aangezien ik dertig ben geworden wil ik zo graag een gezin krijgen.

14. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Jup, en dat bracht mij ook veel twijfels. Gisteravond waren ze ineens een stuk dikker en pijnlijker weer...

15. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zijn het weer 'theezakjes' slap gespannen slap gespannen geen pijl op te trekken

16. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    wat is het toch verwarrend dan he zwangerschap :( ik dacht echt dat ik op een roze wolk zou zitten maar ik heb meer spanningen nu als nooit tevoren.je wilt het allemaal zo goed doen en je kunt er weinig invloed op uitoefenen.dank je wel voor jullie reacties en ik ga op het allerbeste wensen met de echo morgen.fingers crossed !!!

17. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Precies wat jij zegt Priscilla. Zo spannend allemaal. Soms vind ik het best een gedoe om vrouw te zijn - je voelt vanalles in die hele kippenkooi ;)

18. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    Haha ja klopt. Zijn we volgens mannen rare wezens. Vind je het gek, we hebben met van alles te kampen haha daarom zijn we ook zo sterk ;)

19. Siesa

Siesa Lid

15 mei 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blossom: wat leuk! je zusje en jij te gelijk zwanger! Mijn zusje en ik proberen het ook allebei. Lijkt mij echt leuk om tegelijk mama te worden.

Deel Deze Pagina