Heb al weken voorweeen in mn rug. Vind deze echt vervelend om te negeren! Mijn vorige bevalling waren buikweeen en die kon ik erg makkelijk opvangen... Nou ben ik zo bang dat de echte weeen ook in mn rug zitten en ik deze niet op kan vangen ofzo... Wie heeft ervaring???
Ik heb geen voorweeen gehad (ben ingeleid) maar ik heb wel tijdens de bevalling rug en been weeen gehad en geen buikweeen en ik heb ze redelijk op kunnen vangen met veel steun van mijn man en een zh-bed wat volgens mij helemaal uit fatsoen is gerukt en na 10 uur om de 3a4 minuten een wee was de ruggenprik wel heel fijn maar ik heb het overleefd. Komt vast goed!
Hier ook been en rug weeën bij indaling en voorwerk. Bij mien mk ook rug weeën dus ik stel me er op in dat Ik Ze bij de bevalling ook heb......
hier ook rugweeën als voorwerk en helaas bij de bevalling ook alleen rugweeën. Vond het idd erg lastig om ze om te vangen vraag je man terugdruk te geven op je rug dat hielp bij mij wel.
Jah bij bijde kindjes voorween rug en bevalling ook rugweeen en ook nu voel ik soms al gekramp in mijn rug en ben er van overtuigd dat ook dit weer rug weeen gaan worden haha
aahhh dat zijn geen fijne vooruitzichten... Nou ja, dat beeb maar snel mag komen iig, als het niet gaat vraag ik wel een ruggeprik, gelukkig maar dat dat tegenwoordig allemaal kan!
Oh als ik dit zo lees vraag ik me steeds meer af of het nu bij mij begonnen is... Heb wel een paar keer voorweeën gehad in mijn buik, vooral 's nachts, maar niet in mijn rug. Ben vanmorgen in bed een sliert slijm verloren en toen ik daarna naar de wc ging om de rest weg en schoon te vegen was het een heel klein beetje roze slijm. Slijmprop? Ik denk het. En ik heb de hele dag al last van mijn rug... Soms is het echt erg pijnlijk, een golf van pijn die ook weer weg trekt. Ik heb nog niet bijgehouden om hoeveel tijd ze komen en hoe lang ze duren... Erg lang duren die pijngolven ook niet maar ik kan wel echt aangeven wanneer ie begint en ophoudt. Heb er nu vanaf half 9 drie gehad. Om half 9, kwart voor 9, en 8 min voor 9... Maar kun je ook alleen rugweeën hebben zonder buikweeën???
ja dat kan dus. Ik voel ze ook duidelijk opkomen en wegtrekken en duren soms ook een minuut of langer. echter zolang het niet doorzet (dwz als ze na een tijd stoppen) is het dus een voor-buitje geweest. Bij mn eerste bevalling zaten de weeen in mn onderbuik, bovenbenen en onderrug. Bij de tweede alleen maar in de buik en nu voel ik dus alles in mn rug (hoe dat bij de echt bevalling gaat zijn is nog de vraag) Dus het is zeker niet zo dat je het in je buik moet voelen. Mijn moeder voelde het alleen in haar benen bv... en als je twijfelt of het begonnen is moet je idd ff schrijven hoe vaak ze komen en hoe lang ze duren. Succes! ik hoop voor je dat het zover is!