Dag dames. zoals jullie zien aan mijn banner ben ik bijna uitgerekend... Zou het dan kwaad kunnen dat ik een broodje preparé eet? Ik ben immuun tegen toxoplasmose. Dus het enige waar ik nog voor moet opletten is listeria, maar kan dat nog kwaad als je er bijna bent? Groetjes
Ik snap je vraag heel goed (droom ook over broodjes filet american haha) Maar zou t idd toch nog even laten staan.. Maar leef en lijd met je mee hoor!
het is ook zooo gemeen ook met dat soort dingen, ik zie hier in alle folders de filet americain in de aanbieding zijn week na week (ene week, appie, dan weer vomar en dan de aldi enzovoorts!)
Ah.. die laatste weken zou ik nog echt even doorzetten! Ik heb met mijn schoonmoeder afgesproken dat ze een lekker hard stokbroodje met filet american mee neemt naar het ziekenhuis
Jij kan dan misschien wel imuun voor toxoplasmose zijn. Miss je kleintje niet, zolang jullue nog verbonden zijn, zou ik t probleem niet opzoeken. Kop op, je het t 9mnd zonder geredt, deze korte tijd kom je ook wel door...
Ik zou het inderdaad ook niet doen. Maar ik kan jouw gevoel zo enorm goed voorstellen ! Ik heb trek in van alles, een lekkere medium biefstukje met knoflook saus, en beslag van bijv cake en allemaal dingetjes die niet mogen. Die dingen eet ik al bijna nooit maar nu heb ik er opeens zo een trek in. En ik moet nog zooooooooo enorm lang wachten. Ff doorzetten meid.. Misschien inderdaad met je man of iemand afspreken dat er na de bevalling een broodje filet american voor je klaar ligt haha.
Ik zou ook nog even volhouden hoor! You can do it Wat ik me afvraag, aangezien ik ook graag een in mijn geval broodje carpaccio zou willen hebben als beloning voor de bevalling, of het kwaad kan voor borstvoeding?
met borstvoeding dat kan geen kwaad daar zijn alle bacterien uit Ik zou het ook niet doen hoor. FF volhouden ik droom ook al weken/maanden over filet american en broodjes carpaccio dus ik krijg morgen na me bevalling heerlijke broodjes van manlief. Het erge is dat ik het voor me zwangerschap heeeeeeel veel at en het dus echt gemist heb.
Inderdaad gewoon niet eten meid! Maar na de bevalling gewoon iedereen charteren voor broodjes met filet american! Heb ook al iedereen op de hoogte gebracht dat ze alleen mogen komen met of broodjes filet american, of met carpaccio en een lekkere rode biefstuk!
Een vers baquette met een lekkere laag filet ertussen en (als het tijdstip het toelaat) een rood wijntje om te proosten, ooooh jaaaaa...bijna
Voor de mensen die er zo'n trek in hebben, er bestaat ook vegetarische filet american te koop bij AH. De smaak is wel iets anders, maar als je er een broodje martino : Receptjes.be - Recepten - Ontbijt en Lunch - Martino (Belgisch) van maakt is t erg lekker
ik snap zelf niet waarom niet ... ik heb bij mijn dochter alles gegeten en gedronken... biefstuk, filé, rauwe vis en ze is helemaal gezond... ( mja wist ook pas bij 29 weken dak zwanger was) daarna ook nog wel een gezondigd ermee..
Ik zou het ook niet doen. Je hebt het al zo lang volgehouden... Ik raak bv ook geen druppel alcohol aan en laat bv chocomousse, eigenbereide mayo en al wat met verse eieren bereid is staan. Stel dat het tijdens de ZS misgaat, of dat later blijkt dat m'n kindje iets heeft, dan weet ik tenminste dat ik zelf alles heb gedaan om risico's te vermijden (al is dit mss iets te fanatiek denken...) PS: vind américain en rood vlees sowiso verschrikkelijk, dus daar al geen moeite mee