Hoi, Vanaf dat ik wist dat ik zwanger was (3+4) tot m'n 4,5 weken had ik heel de dag door menstruatiekrampen. Die zijn nu al beetje verminderd. Moet ik me zorgen maken of?
Had ik ook, en nu erg blij dat dat weg is, rotgevoel. Volgens de echo was bij mij alles ok, dus hopelijk steld dit je gerust! Sterkte!
Bij deze zwangerschap heb ik helemaal geen ongipijn gehad. Alle andere wel eigenlijk. Ik was daar ook ontiegelijk onzeker over. Maar volgens de verloskundigen hier op het forum voelt niet iedereen altijd de groei van de baarmoeder. De afgelopen week heb ik continu trekkende steekjes rondom mijn baarmoeder. Dat zal de groei bij mij nu wel zijn. Daarbij is sinds gisteren de misselijkheid komen opzetten en mijn borsten raken nu gevoelig. Het komen en gaan van zw symptomen zegt niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Dus geen zorgen, en lekker geniete!
Nou ik voel ook amper wat hoor! En zie mijn banner Af en toe wat trekken en een enkele dag een uurtje een beetje een zeurderig gevoel maar echt ZOOOO weinig. Nog geen enkele keer even erg als mijn normale menstruatiekrampen. Een goede zwangerschap gewenst!!
Danku voor de geruststellende antwoorden. M'n borsten zijn nog altijd heel gevoelig en word nog altijd ongemakkelijk van sommige geurtjes. Vandaag nog wel enkele krampjes gehad. Binnen 4 dagen mag k voor de 1ste echo dan zal ik zien of alles in orde is met onze baby.
Ik had gelezen op internet dat een miskraam niet altijd samen gaat met bloedingen en krampen. Vandaar mijn zorgen een beetje. Dat het maar snel vrijdag is, dat ik m'n baby'tje zie op de monitor en dat de gynaecoloog zegt dat alles in orde is en er misschien al een kloppend hartje is Edit 21:34u: Hehe, ik krijg nu wel zo kleine krampjes in mijn lies. Volgens mij toch een goed teken hé. Het komt en het gaat ... Mag me zoveel zorgen niet maken.
Het is heel natuurlijk om je zorgen te maken hoor... Ik denk dat heeeeel veel vrouwen erg onzeker zijn tot ze de eerste echo hebben gehad. Sterker nog: ik was met de 20-weken GUO ook nog steeds strontnerveus of alles nog wel goed was.