ovu.test van sensitest, late naderende eisprong

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mikkie32, 17 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Hii lieve dames!

Gisteren bij de gynaecoloog geweest voor een echo ivm redelijk wat pijn rechts in mn buik en rug rechts. Zij gaf aan dat het er keurig uit zag allemaal en ook zag ze follikels in mn linker eierstok dus waar die pijn rechts vandaan komt, geeeen idee. Maargoed ze gaf aan dat er 1 nu rond de 2 cm is en dus niet kon zien of mn eisprong al geweest is of niet. Ik ben sinds een paar dagen aan het testen met sensitest en ik zie het mooi oplopen. Wat denken jullie, vanavond of morgen mn piek? Zit dan al wel op dag 18 maargoed dit betekent dat mn cyclus stabiel is aangezien mijn vorige 33 dagen duurde. Ik ben heel benieuwd. Vanaf vandaag om de dag maar eens gezellig gaan maken met vriendlief hihi. Of wat raden jullie aan?

Bijgevoegde bestanden:

2. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ovu testen hoeven niet op te lopen. Ze kunnen ook uit het niets knallen. Zo kan je morgen een witte test hebben en overmorgen opeens een knaller. Dit is gewoon een negatieve test en het is afwachten geblazen. Ik kan zelf trouwens nooit een piek vinden.

3. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Sensitest liep bij mij wel altijd op, wel handig :)

4. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ja bij mij ook, tot vandaag dus ik denk gisteren positief getest te hebben.

Bijgevoegde bestanden:

5. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Bij mij liepen die van sensitest ook altijd op 😊
    Maar ik denk ook dat de voorlaatste de piek was dus dat je eisprong ofwel gisteren geweest is ofwel er vandaag zit aan te komen... 😊

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een ovulatietest geeft niet de eisprong zelf weer. Aan een negatieve ovulatietest na een positieve ovulatietest kun je niet aflezen wanneer je eisprong geweest moet zijn. Het betekent absoluut niet dat de eisprong dan al geweest moet zijn.

Je eisprong vindt binnen 48 uur na de eerste positieve ovulatietest plaats. Hoe jij dus erbij komt dat de eisprong dan wel gisteren moet zijn geweest of vandaag gaat komen is mij een raadsel.

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik had de 12e een blanco test en de 13e een knaller :D
    Dus hier liepen ze niet op. Gewoon om de dag sowieso gezellig maken dan zit je altijd goed! :D

8. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Haha ja dat doen we ook zeker maar het is wel fijn om inzage in mn cyclus te krijgen maar doe zo nog een test .. jij hebt trouwens tot nu toe dezelfde cyclus zie ik ☺

9. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    #9 Eveliennn89, 19 nov 2016
    Laatst bewerkt: 19 nov 2016
    Als er een eisprong is geweest is dit binnen de 48 uur na de positieve ovulatietest ja. Maar zoals hier al eerder werd vermeld lopen ovulatietesten van sensitest vaak op waarna ze weer lichter worden of ineens wit zijn en moet je in dit geval naar de piek kijken om je mogelijke eisprong te bepalen. Op basis van de testen van TS vind ik dat de voorlaatste de donkerste is en de volgende terug lichter en daarvan uitgaande was haar mogelijke eisprong de 48u volgend op die test ja dus de dagen dat ik zei, sorry mss vandaag ook nog ja want het was idd pas 's avonds laat de positieve test. Ik ben niet helderziend en weet niet hoe haar testen er nu uitzien maar op basis van de testen die we hadden en mijn persoonlijke ervaringen was dat gewoon mijn mening..

10. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ik deel de mening ook wel met je. Mn testen zijn alleen maar aan het aflopen en pijntjes zo goed als weg. Ik heb vanmiddag heel ff van die steekjes links gevoeld en lijkt alsof ik mn eisprong heb gevoeld. Waren dezelfde steekjes als de vorige toen ik die voelde tijdens de cyclus maar dan rechts. Weet niet of dat kan? Gynaecoloog gaf woensdag aan follikels links te zien dus het zou zomaar kunnen. Zit nu op dag 19.. zal voor de zekerheid toch nog wel ff door testen

11. XmoonlightX

Ja klopt! En daar ben ik erg blij om!
    Voor mijn eerste had ik tussen de 28 en 43 dagen een cyclus
    Dus de ene keer op dag 14 een ei en de andere keer 'pas' op dag 28
    Dus ben blij dat ik de 'langere' nog niet gehad heb

Ja vind ik ook fijn hoor , daarom gebruik ik ze ook. Maar de sensitest knalde bij dus ineens uit het niets

12. XmoonlightX

Dus ze hoeven dus niet altijd op te lopen :D

13. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Oké nou ik heb me ei denk wel al gehad omdat mn temp nu 37 is en normaal rond de 36.6/36.7. Mn testen lopen ook alleen maar af ..

14. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Zo ziet ie er nu uit!

Bijgevoegde bestanden:

15. XmoonlightX

Lijkt er idd wel op:D gezien je temp

16. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Ja en waar ik het ook aan merk is dat ik me een partij sjaggie ben, niet normaal! En last van me stoelgang, beetje obstipatie.. bluh!

Deel Deze Pagina