Vandaag is mijn nod en ik heb zaterdag een licht streepje geplast. door mijn verleden heb ik totaaaal geen vertrouwen in mijn lichaam. Ik heb totaaal geen symptonen. Normaal heb ik last van mijn borsten maar nu niks. Dit is mijn actiontest en die stelt me niet bepaald gerust. Zijn er meerdere met zulke lichte actiontesten?
Weet je zeker dat je eisprong niet toevallig later is geweest? Test over twee dagen nog een keer met een action test! Ik ga voor je duimen dat hij mooi gaat oplopen! Vertrouw op jezelf en je lichaam, écht waar hoe moeilijk het soms ook is!
hoe weet je dat je vandaag je nod hebt? hoe heb je je eisprong gevonden? misschien was die wat later en een late innesteling, dan is dat een prima verklaring. hij is wel duidelijk positief in ieder geval. hopelijk gaat alles goed!
Ik weet mn eisprong door temperaturen. Heb getemperatuurd en daar zie je een temperatuurdaling op dinsdag 5 december.
Dank jullie wel voor het reageren meiden.. zenuwslopend is dit. Ik heb net een actio early gedaan en die is wel wat duidelijker.
Volgens mij is vandaag ook nog niet je nod maar woensdag of donderdag. Ik vind je testen er prima uit zien hoor. Hopelijk lopen ze mooi op de komende dagen!