Ovulatietest ineens te gevoelig?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Flodlin, 1 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flodlin

Flodlin Nieuw lid

12 okt 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik zit inmiddels in ronde 5 en ben vanaf het begin bezig met ovulatietesten. 3 verschillende merken om het maar zeker te weten

Nu werk(ten) de testen van sensitest voor mij heel fijn. Op de dag van de positieve test doe ik dan voor de zekerheid nog een cleaublue test met smiley.

Zaterdag had ik een smiley en ben met sensitest doorblijven testen zodat ik weet wanneer mijn ei weer is geweest. (normaal worden ze dan zo goed als wit)

Maar nu... (zie afbeelding) blijven de streepjes vrij donker en vandaag zelfs even donker. Zaterdag blijft de donkerste, maar vind het heel gek omdat ze de afgelopen maanden na mijn ei zo goed als wit werden.

Kan het zijn dat ik ineens meer lh aanmaak en dat deze testen niet meer bij mij passen? Cleaublue is wel negatief nu.

Groetjes

Bijgevoegde bestanden:

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Doe maar eens een zwangerschaps testje voor de zekerheid

3. Flodlin

Flodlin Nieuw lid

12 okt 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Dank je wel voor de snelle reactie!
    Sorry vergeten erbij te zetten.. ik heb ook een zwangerschapstest gedaan. Die is negatief

4. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Wat gek, normaal zie je ze echt weer een stuk lichter worden na je eisprong. Ik heb geen idee (behalve dat je zwanger zou zijn, maar die is negatief dus) wat het zou kunnen zijn.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Kan zijn dat je ei niet is gesprongen na de eerste piek en je lichaam het nu weer opnieuw gaat proberen :)

Op hcg kunnen ze nog niet reageren, daarvoor is het te vroeg.
    Zaterdag lh piek is uiterlijk maandag een ei en nu 3 dpo dus nog niet eens ingenesteld ;)

babyhope vindt dit leuk.
  6. Flodlin

Flodlin Nieuw lid

12 okt 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Zou dat kunnen? Dat 2 testen positief zijn en dat mijn eitje eigenwijs is...

Zal ik dan door blijven testen tot ie weer echt positief is?

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan zeker.
    Ik zou idd even doortesten.
    Misschien zelfs vanavond nog een extra test doen.

Deel Deze Pagina