Een superfijn boek over borstvoeding?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Dot, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ben me al een beetje aan het voorbereiden omdat ik het deze keer graag vol wil houden en goed doen.
    Ik had bij mijn vorige echt gebrek aan begeleiding en was oververmoeid.
    Bijvoorbeeld:
    Mijn zoontje had erge darmkrampjes en toen dacht ik dat het zou helpen op de flesvoeding over te gaan (koemelk). Maar wat is er nu beter verteerbaar dan je moeders eigen melk? Dom.
    Maar om niet weer in zo'n gat te vallen wil ik me gewoon graag inlezen.
    Ik zag een nieuw boek bij borstvoeding.com maar ben wel benieuwd of er 1 boek is dat wel de "bijbel" is qua borstvoeding.

2. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik heb zelf veel gehad aan het boek van LLL. Het heet handboek voor borstvoeding.

Die van stefan kleintjes lijkt me ook fijn.

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier heb ik het nieuwe boek van Stefan kleintjes en Mary Broekhuijsen.
    Een goed leesbaar boek. In het begin heb ik er veel in gekeken, nu niet meer. Persoonlijk heb ik ook veel aan de sites www.borstvoeding.com en www.borstvoedingsforum.nl

4. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    Ik ben helemaal blij met het boek van Stefan Kleintjes en Mary Broekhuijsen. Ik heb er heel veel informatie uit gehaald.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier sluit ik me bij aan :D

Ook veel gehad aan borstvoeding.com en dit forum natuuuuuurlijk (mn bv en trots)

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb vooral veel gelezen op borstvoeding.com en het borstvoedingsforum....

7. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Voor mij is het borstvoedingsforum echt heel fijn. Verder heb ik dat nieuwe boek ook, maar er staat eigenlijk weinig in dat ik nog niet wist... maar ben dan ook een ouwe rot... met 2 kids aan de borst en alles gelezen dat over borstvoeding gaat...haha

Deel Deze Pagina