November 2006 zijn we gestopt met de pil, juli 2009, na 1,5 vol onderzoeken en een tijdje rust zijn we terug gegaan naar de gyn. eind augustus 2009 raakte ik zwanger na onze 1e iui behandeling. Helaas mocht dit niet zo zijn en heb ik met 9,3 weken op 20 okt de miskraam op moeten wekken. En toen maar wachten op de ongesteldheid.. en die kwam niet.. vorige week een testje gedaan.. positief.. geloofde er natuurlijk niks van, 3 jaar lang proberen en lukt t niet en dan zou ik nu meteen na de miskraam ineens spontaan zwanger zijn? maar de testen werden donkerder.. en donkerder.. en de digitale test geeft zwanger 2-3 aan.. ik begin het dus langzamerhand echt te geloven.. ik ben na mn miskraam vorige maand, nu spontaan zwanger!!! liefs marieke p.s. Gelieve geen berichten op mn beebiesite plaatsen, we wachten met vertellen tot de kerst...
Wauw wat een supernieuws zeg!!! Het is jullie echt van harte gegund en geniet ervan . Ik zal voor je duimen dat dit kleintje nog acht maanden in mama's buik blijft zitten!
Wauw wat fijn voor jullie! Dit geeft iedereen die al een tijdje bezig is en in de MMM zit weer hoop! Geniet ervan, hoop dat alles dit keer vlekkeloos gaat verlopen!!
Hey vriendinnetje! Wat ben ik toch blij voor jullie! Eigenlijk iets meer voor jullie als ik eerlijk ben. Eindelijk, na zo lang wachten is het ook bij jullie zover. Langzaam een dikke buik kweken, hele dagen op internet alles opzoeken over je baby, shoppen, kamertje maken, fantaseren over hoe je baby eruit komt te zien.... Heerlijk!! En het mooiste vind ik nog dat als alles goed gaat wij dit toch nog samen mogen meemaken. Dat is pas een wonder.
Gefeliciteerd! Meid, wat super zeg! Geniet ervan!! Ik ga voor jullie duimen dat het mag zitten...Geweldig!
dank jewel.. ik hoop ook echt dat t nu wel blijft zitten.. ben ook best nerveus voor de echo volgende week...geen idee hoever ik ben maar denk dat ik dan zon 6 weken en 3 dagen ben.. dan zou je dus een hartje moeten kunnen zien.. zoo eng.. vorige keer bij die echo was t dus eigelijk al mis..