Dit zijn nou de mooie dingen van het leven. Ben heel blij voor jullie en geniet lekker van je zwangerschap
Wat geweldig! Gefeliciteerd! Een mooie zwangerschap gewenst! Ik moest alleen wel een beetje lachen om je kopje van je toppic, het lijkt nu net of er staat dat je vriend zwanger is hihi (zou ook een wonder zijn hihi).......
Hey super zeg! Volgens mij kan er niks mis zijn met de baby door het zaad van je vriend. Anders was de zwangerschap nl. nooit ontstaan. En sperma ververst zich echt zo vaak dat lijkt me sterk. Maar goed, dat kun je straks vragen. Heerlijk zeg! Gefeliciteerd!
Hallo allemaal! Ik ben helemaal overweldigd door de hoeveelheid reactie's hier! Dank jullie wel! Moet er even een traantje van wegpinken (fijn hoor die hormonen...). We hebben het gisteren aan de vader van mijn vriend verteld en de man is dolgelukkig dat hij opa wordt. En zeker op zo'n bijzondere manier. Ik moest ook even lachen trouwens toen ik de kop van mijn bericht wat beter las... Maar hey.. Hij is nu ook een beetje zwanger toch? Ik begin nu trouwens last te krijgen van de beruchte zwangerschapskwaaltjes... Emotioneel, sagerijnig, moe (!!) en heerlijk misselijk... Hoe gaat dat bij jullie?
Dank aan allen! Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap zonder al teveel kwaaltjes... Loop hier in ieder geval wel lekker misselijk te zijn en te huilen om alles. Heerlijk die hormonen.
Wat moet dit bijzonder zijn voor jullie! Zo zie je maar dat je nooit te snel moet wanhopen. Een zeer goede zwangerschap gewenst!