Jipppieeeeeeeeee!!!! Mijn mannetje wordt PAPA!!! En ik MAMA natuurlijk!!!! Ohhhh we zijn toch zo blij... Maar durven het aan de andere kant ook niet te geloven... Ben zoooo bang dat het nog mis gaat.... Maar het is ABSOLUUT het mooiste Kerstcadeau wat ik ooit kon wensen!!! Jullie ook allemaal GEFELICITEERD!!! Liefs!
hey stippeltje! van harte gefeliciteerd! en probeer te genieten he? jij kletste toch ook mee op het topic " een week voor nod en nu al ongi krampjes'' nou dat waren dan voor ons de goede krampje's. laat onze inieminie's maar veilig blijven plakken!!
Dank jullie wel!! Hey Tukker, ja dat klopt! Nu ook maar eens hier kijken! Ja ik had het echt niet verwacht met die ongi-krampen, ik dacht echt dat ik ongi was geworden, was zo verdrietig maandag, en nu zooooo blij!!! Jij ook genieten!!! En idd hoop dat onze iniemninie's maar lekker warm en veilig blijven zitten!!
Hey Stippeltje, SUPER meid GEFELICITEERD!!!!! Kan me voorstellen dat je het nog niet kunt geloven, hier nog eentje ik kan het van mezelf ook nog moeilijk geloven terwijl de testen knallen...hahaha... Ga lekker genieten en veel geluk, liefs Lilly