Het is echt niet te geloven, maar ik ben zwanger! En dat al in de eerste ronde! Maar natuurlijk super blij! Hoe pas ik mijn banner aan? Die komt er namelijk automatisch bij te staan! Voor iedereen die zwanger is Gefeliciteerd! En voor de andere meiden, ik hoop dat jullie net zoveel geluk hebben als ik! Liefs
Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly Voor de banner kun je in de kolom hiernaast de zwanger banners aanklikken en de rest volgt dan vanzelf.
@ Kikibo He geweldig dat jij ook zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik kan het eigenlijk maar moeilijk geloven, had het ook echt niet verwacht maar nu ik het weet voel ik me toch wel een beetje zwanger gek he! Heb jij de huisarts al gebeld? Die van mij is op vakantie.... De andere meiden ook bedankt voor de felicitaties! En jullie natuurlijk ook veel geluk! liefs
Gefeliciteerd! Via deze url (klik op deze) kan je uitrekenen wanneer je bent uitgerekend en daar krijg je ook een url (link) te zien die je in je profiel als handtekening neer kan zetten. Bij je posts zal dan je zwangerschapsbanner zichtbaar worden.
Ik voelde me 2 weken voor de test al zwanger.. Maar had het niet zo door, dacht dat het door de primolut kwam.. ghaha.. Ik heb gisteren een inwendige echo gehad, omdat ik een heel onregelmatige cyclus had en het bleek nog heeeel pril te zijn (4 weken). Spannend nog dus! Balen dat je HA op vakantie is zeg, wanneer is hij/zij terug?
@ KIKIBO Mijn huisarst is pas maandag weer terug. Heb intussen wel de verloskundige gebeld en 2 afspraken gemaakt. 27 mei intake en een week later een echo! Kan eigenlijk bijna niet wachten..... 8) Voel me eigenlijk nog steeds niet echt zwanger heel onwerkelijk.. Zijn jullie al lang bezig om zwanger te raken? Wanneer ga jij/jullie het nieuws vertellen aan familie en vrienden zit echt te dubben, het liefst vertel ik het direct! haha En de nieuwe banner!