Zwanger of niet?

Discussion in 'Zwangerschap' started by yasmiine, Oct 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yasmiine

yasmiine Lid

Oct 13, 2008
    27
    0
    0
    laat ik het maar kort proberen te vertellen..
    ik heb precies 2 weken geleden onveilige seks gehad (ik heb al jaren een vriend met wie ik samenwoon, geen plannen maar kindje zou geweldig zijn!)
    ongeveer 3 dagen later had ik eerst wat slijmerig, roze bloedverlies, en de dagen erop bruin bloedverlies. Eerst dacht ik dat ik ong werd, maar het was anders. 1x per dag een klein beetje gepaard met buikpijn.
    sindsdien ben ik ook moe, heb ik last van een opgezette buik, pijn in mn buik en rug en veel plassen
    ik heb 2 dagen geleden en 4 dagen geleden een test gedaan maar die waren allebei negatief.. beeld ik het me in of kan ik toch zwanger zijn?
    omdat ik heeel onregelmatig ongesteld ben (soms met maanden ertussen, ik had 4 oktober ongesteld moeten worden, maar omdat het zo onregelmatig is kan het nog komen); weet ik niet wanneer ik moet testen
    kan de test nu nog negatief ben als ik zwanger ben.. of zou dat nu al te zien moeten zijn?

bedankt!
    groetjes Yasmine

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    je zou een test kunnen proberen, ik weet niet of ie al positief zou zijn.. maar proberen kan nooit kwaad en als je dan over een week nog je ongi niet hebt kan je er altijd nog 1 doen succes

3. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Als de testen negatief blijven, terwijl je in principe 4 oktober ongesteld had moeten worden dan kan je ook naar de huisarts gaan. Die kunnen dan proberen uit te zoeken of het weer een zeer onregelmatige cyclus is of dat je idd zwanger bent.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja, ik testte pas 19 dagen overtijd positief, dus het zou kunnen... Maar vanwege je onregelmatige cyclus zou ik gewoon bij de HA vragen of ze via een bloedtest ff willen testen...

5. yasmiine

yasmiine Lid

Oct 13, 2008
    27
    0
    0
    vanochtend bij de HA geweest. Heel onvriendelijk ontvangen. Ik vertelde hem kort het verhaal, dat ik door mijn onregelmatige cyclus niet weet wanneer ik moet testen, maar hij vertelde me dat ik er "gewoon nog maar een paar testen tegenaan moet gooien" voordat ik weer terug kom. Hij zou is moeten weten hoe deze onzekerheid voelt.
    morgenochtend nog een test doen dus!

groetjes Yasmine

6. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ik heb bij mijn dochtertje ook 8 weken bruin bloed verloren moe enz de klachten wat jij ook hebt

ik was ook altijd onregelmatig maar bleek al 8 weken zwanger te zijn
    mischien kun je naar de huisarts gaan en vragen om een bloed test

7. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Nou das lekker dan :S heb je hem gevraagd om deze "paar" testen te betalen? Soms vind ik huisartsen zo kortzichtig (wij hebben er ook zo eentje).
    Niet fijn dat je nu nog langer af moet wachten :S

8. yasmiine

yasmiine Lid

Oct 13, 2008
    27
    0
    0
    Inderdaad! heb er spijt van dat ik er zonder iets over te zeggen weggegaan ben.. het gaat niet alleen om het geld, maar de onzekerheid waarin je zit. vreselijk!:S
    maandag een test doen.. dan ben ik volgens mij genoeg dagen "overtijd " en heb dan hopelijk geen twijfels meer

bedankt iedereen!

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat een vreemde huisarts zeg: "een paar testen tegenaan gooien", zei hij dat echt zo?
    't Is voor hem een kleine moeite om jouw urine te testen!
    Mijn huisarts zegt dat hij met zijn test op 19 dagen na de gemeenschap HCG kan aantonen in de urine, dat zou dus dinsdag zijn. Ik zou dan gewoon weer teruggaan naar je ha!

Share This Page