Lieve meiden, heel erg bedantk voor jullie tips, en ervaringen zelf, wij hebben er ontzettend veel aan, en we zijn eruit! Kleding kast gaat gewoon lekker in de woonkamer staan, komt geen box te staan, verschonen kan ik ook inderdaad gewoon op de bank doen. (vond ik bij mn neefje en nichtje ook het handigst) en onze kleding kast kunnen we zo indelen dat de kleertjes voor de kleine er makkelijk bij kunnen. Ik wil jullie hartelijk bedanken voor alle tips en ervaringen die gedeelt zijn! (had het niet verwcht eerlijk gezegt, maar goed dat ik toch dit bericht even plaatste) Het komt allemaal wel goed, en wie weet hebben we binnen no time een groter huis, maar dat zien we vanzelf wel! Groetjes
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar wij hebben nummer 2 in een hangwieg boven het voeteneinde van ons bed hangen. Gaat prima! Een vriendin van mij doet dat ook met haar tweede (en maar 2 hele kleine slaapkamers). Nadeel is alleen wel dat ze daar maar een paar maanden in kunnen liggen, maar misschien dat je tegen die tijd wel vooruitzicht hebt op een grotere woning?
Wij wonen ook (nog wel) in een 2 kamerflatje. We hebben voor dat we de keus maakte om voor een kindje te gaan, alles opgemeten. Wij hebben best een grote slaapkamer en we kunnen alles wel kwijt. Nu gaan we zeer waarschijnlijk over 2/3 maanden verhuizen naar een koophuis, maar het is best mogelijk. Maak je maar niet te druk inderdaad, er zijn zoveel verschillende oplossingen. Een kindje heeft liefde nodig, en dat hij/zij dan op jullie kamer slaapt maakt niet uit. Sommige hebben genoeg kamers en nemen de baby de eerste maanden nog bij hen op de kamer. Succes!
bedankt, we komen er wel uit, en inderdaad ons kindje krijgt een heel hoop liefde, we zijn er nu al helemaal gek van, dat is het enige wat telt eigelijk En misschien krijgen we alsnog wel een groter huis, we zijn druk aan het rondkijken
Misschien nog een tip (al weet ik niet of die al gegeven is heb namelijk niet het hele topic doorgelezen) misschien eens kijken of je particulier iets kan huren? Ik weet natuurlijk niet hoeveel jullie kunnen betalen voor een huis maar wij huren momenteel (de laatste week ) via een Makelaar een vrij groot huis met 3 slaapkamers, een grote zolder waar je ook nog een slaapkamer kan maken voor 550 euro! We hebben hier 2 jaar gewoond en we hebben nu een huis aangeboden gekregen via de woningbouw! Dus misschien dat je ook tijdelijk wat particulier / via de makelaar kan huren ?
dat vind ik heel mooi gezegd! ben het er helemaal mee eens. je bent echt niet de enige die weinig ruimte hebben. een baby maakt dat echt niet uit. als hij/zij maar liefde een aandacht krijgt maakt het niet uit waar hij slaapt. wij hebben 2 slaapkamers en weten dus ook dat asl we een tweede krijgen hij/zij bij Emma op de slaapkamer komt te slapen.
Heb niet alles gelezen, dus weet niet of het genoemd is? Een hangwiegje voor boven het bed een idee? En verder zou je een leuke lade kast van de ikea in de woonkamer kunnen zetten deze kan dan functioneren als dressoir en commode .
Mijn zusje woont op kamers en dat is èrg klein! Mijn vader heeft van muur tot muur een roede gemaakt bijna tegen het plafond aan en daar hangen al haar kleren aan. Voor ondergoed en sokken en opgevouwde kleding heeft ze kledingboxen en die schuift ze onder haar bed. Zo houdt ze extra loopruimte over.
Bedankt, Mijn vriend gaat hangkasten maken voor boven ons bed, onze oude kleding kast gaat dus weg, dan hebben we genoeg ruimte voor het bedje naast ons bed Ben ontzettend blij met alle tips van jullie! Het komt allemaal helemaal goed Groetjes
als ik je mag aanraden, al is je ruimte nog zo klein, ik zou toch proberen een box neer te zetten. Mijn kleine is ontzettend vlug met kruipen/staan/lopen en als hij op de vloer is doe je dus echt bijna niks meer! Wij hebben hier nu in de stuurhut een boxje staan van 75 bij 75, klein maar prettig om hem bij je in de stuurhut te hebben zonder dat je heel de tijd naar hem moet kijken
Ik was altijd van mening dat de kleine in een bedje moet slapen, en niet in een box?.. of heb ik dat verkeerd? we gaan kijken wat we kunnen doen, en jaaa mn vriend gaat die hangkasten goed vastmaken Hopelijk kunnen we binnen een half jaar naar Dronten of omgeving verhuizen, daar is de wachttijd een half jaar max nou dan heb ik zo een huis dus we zijn er maar druk mee!