Erg onzeker!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Calimer, Aug 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Calimer

Calimer Niet meer actief

Hey meiden ,

Ik moet even men ei kwijt.
    Wij zitten nu in ronde 4 echt proberen. Ronde 5 na stoppen met de pil.
    Helemaal nog niet zo lang dus.
    Maar ik voel me erg erg erg onzeker. Ik heb het gevoel dat ik nooit zwanger zal worden. Geen idee hoe het komt, maar ik kan me mezelf gewoon niet zwanger voorstellen.
    Hadden nog meiden dit en hoe zijn jullie er mee omgegaan? :) Want mij maakt het echt heel erg onzeker. Heb het gevoel dat mijn lichaam zal falen, terwijl daar helemaal geen reden voor is!

2. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Ik herken het wel, had het ook :) maar je bent helemaal niet zo lang bezig dus je eigen niet te druk maken!

3. Calimer

Calimer Niet meer actief

@ mandy: Inderdaad! Ben helemaal nog niet zo lang bezig en daarom vind ik het zo onterecht dat ik me zo voel. Heb helemaal het recht niet om me zo te voelen. Maar op een of andere manier zie ik mijzelf nooit zwanger. Echt heel heel gek!!

Jij heb ondertussen een eigen beebje?

4. skimms

skimms Actief lid

Apr 25, 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4 skimms, Aug 30, 2012
    Last edited: Aug 30, 2012
    Ik dacht ook altijd dat ik niet of moeilijk zwanger zou worden, omdat ik mezelf ook niet zwanger kon voorstellen...maar werd vrijwel gelijk zwanger en m'n dochter van bijna 4 wkn ligt nu bij me op schoot:)
    Gevoel zegt dus niet altijd iets! Denk ook dat het bij veel vrouwen angst is dat het niet zal lukken en dat je je voor de veiligheid alvast op het ergste instelt.

Succes ermee, komt vast goed!

5. kyrajoyka

kyrajoyka Lid

Jul 27, 2012
    86
    0
    0
    almere
    @calimer
    Hier precies hetzelfde gevoel.
    Gewoon het een beetje van je af zetten en dan komt het vanzelf!:)

6. Calimer

Calimer Niet meer actief

Bedankt lieve meiden om me even gerust te stellen!! :)

Ben ook heel blij dat ik niet de enige ben met zo'n gevoel en dat het meestal toch gewoon in je hoofd zit! :) :)

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    hier nog zo iemand,heb al altijd gehad dat ik dacht en ook zo gevoel dat ik nooit zwanger zal worden.inmiddels ronde 13 en mijn voorgevoel heeft nog nooit ongelijk gehad hoop in dit geval wel maar tot nu toe nog niks
    probeer t van je af te zetten is heel moeilijk ik heb dat ook maar je kan er zo weinig aan doen en probeer ondertussen gewoon van je leven en leuke dingen om je heen en samen te genieten
    dikke knuff en veel succes

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik had dat enorm! Vooral het gevoel dat mijn lichaam zou falen en dat als ik zwanger zou worden er toch iets mis zou gaan...
    Ook omdat mijn moeder er lang over gedaan heeft om mij te krijgen en omdat ik zelf een operatie aan mijn baarmoederhals heb ondergaan.
    Maar zoals je ziet was dat zorgen maken om niets, het is uiteindelijk toch gelukt :)

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Herkenbaar, wij zitten nu in ronde 7 en ik ga me ook steeds meer zorgen maken of het ooit wel zal lukken. Helaas is er weinig aan te doen dan blijven proberen en afwachten......

10. meisje90

meisje90 Lid

Sep 4, 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    O dat heb ik ook! Vind Verschikkelijk als zwangere zie of hoor praten!
    Dat zo makkelijk ging wy zitten in de 7e ronden en sinds 2maanden aan temperaturen! Ma zonder resultaat
    ma blijven hopen! Succes iedereen

11. bijoux

bijoux Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    hier ronde 16....... maar hiervoor 36rondes en toen lukte het ook....

dus houd moed!

12. ik29

ik29 Actief lid

May 27, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden hou moed ik zit in ronde 28 maar ik geloof er nog in. doe dingen wat je opvrolijkt en er minder aan denkt. In het weekend als ik echty een hele dag thuis ben bel ik gewoon vriendinnen op of ze langs komen in de avond en werkt prima even wat anders aan me hoofd... Maar ik heb soms mijn twijfels maar als je hier dan op het forum praat krijg je wel weer moed, blijf er in geloven meiden hoop gauw 2 mooie streepjes voor jullie.

Share This Page