een tevreden baby...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chilleke, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Daar heb je wel gelijk in :)

2. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    En dan nog, vind je niet dat het de keuze van de moeder zelf is? Daar hebben jij, ik, of om mijn part Sinterklaas toch helemaal niets mee te maken? Ts kiest er voor om haar kindje rijstebloem te geven. Laat haar lekker. Sowieso is het te belachelijk voor woorden dat ze er opmerkingen over krijgt. Ze vraagt of mensen het herkennen dat ze zo'n rustog kindje heeft, niet wat men er van vind dat ze haar kindje rijstebloem geeft. Waarom dan toch daar steeds op reageren. Laat iedereen haar kindje toch lekker opvoeden zoals zij het goed dunkt.
    Bedoel dit trouwens niet persoonlijk naar jou hoor Dirksmama, maar het viel me al vaker op en moest t gewoon ff kwijt...

3. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    En ff weer on topic...
    Ts, ik herken het (helaas) niet. Heb een meisje wat altijd (ook als ze slaapt) enorm druk is. En helaas omdat ze daardoor ook nooit es lekker wil knuffelen en dat mis ik soms best wel...

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Even de illusie doorprikken: nee, het ligt niet aan het feit dat het een meisje is. Mijn dochter is een wervelwind, zit nooit stil en is nooit rustig. Heerlijk om zien, maar toch hoop ik dat een eventuele tweede iets rustiger is :D

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Herkenbaar maar kan je gerust stellen! Ze kon alleen tevreden worden van eten, , slapen en de ruimte om te kunnen bewegen. Aanraking was voor haar echt niet de oplossing. Na 14 maanden ging ze hier opeens wel knuffelen en nu met 19 maanden kruipt ze echt op me haha!
    Komt ze op de bank tegen me aan liggen en zegt ze zo! Mijn mama!

Komt goed!

6. Humava

Humava Niet meer actief

Wij hebben ook een heerlijk tevreden meisje. Huilt zelden. En slaapt goed. Als ze wakker wordt ligt ze lekker te kraaien in bed. En als ze in bed gelegd wordt moppert ze soms een beetje maar dat is het. Ze eet hier ook heel goed. Echt een super tevreden kind.:)

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ooo maar ik heb hier geen knuffelbaby, een hele rustige tevreden baby wel, maar knuffelen? Nope :p
    Hij wil lekker alleen spelen, blijf alleen bij mij zitten als hij speelgoed heeft

8. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hier ook een makkelijk mannetje.
    Alleen het drinken niet zo.. hij drinkt de dikste honger weg en gaat constant lachen. Dan drinkt hij dus niet door.
    Hij huilt bijna nooit. Alleen als hij moe wordt dan jengelt hij een beetje.
    Slaapt 6 dagen vd week door;)

Ik zou ook gewoon rijstebloem blijven geven..
    Heerlijk dat je dan toch door kan slapen. :)

9. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Lauren is ontzettend tevreden (nu ff niet, sprongetje denk ik...) alleen heel druk. Wil ook niet op schoot zitten. Na 5 minuten zet ze t op een brullen... ook met een speeltje niet. Die gooit ze weg om daarna te gaan brullen...;)

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Daar heb je een punt in, had ik nog niet bij nagedacht!

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Fijn! , mijn zoontje was ook niet moeilijk maar floor slaat echt alles haha

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ja hier net zo dus! Grappig en fijn om te lezen..,

Je hoort vaak alleen de "ramp" verhalen.

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Dank je wel! Idd precies zoals ik me ook voel

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Dusssss.....;) meer ga ik maar niet over zeggen...

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    :) dank je

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hier net zo... Ze drinkt de honger weg en dan stopt ze. Heel bizar. Maar toen ik nog bv gaf dronk ze ook heel kort... Dus zal wel der patroon zijn

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Dank jullie wel! Fijn om die herkenning te lezen... Zoals Ik al zei hoor jr. Vaak alleen de ramp verhalen... En met dat drinken komt vast wrl goed, had alleen gijs als voorbeeld en die dronk zonder moeite zijn flessen zo op en heeft nooit een pap fles gehad.
    Maar ik ga me niet druk maken meer, althans proberen ;)

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Ik heb je openingspost gelezen en het is erg herkenbaar hoor, heerlijk toch!
    Moet zeggen dat ze de laatste dagen iets huilerig is, maar het mag eigenlijk geen naam hebben. Als ik het zat ben leg ik haar gewoon op bed en dan slaapt ze!:D
    Ben erg benieuwd naar haar karakter, zou mooi zijn als ze zo blijft.:)
    Hier btw ook geen grote eter, ze is nu 5 maanden en drinkt 5x 150+5 en drinkt bijna nooit al haar flessen leeg.
    Maar ze doet het er verder goed op gelukkig.
    Pap etc krijgt ze hier nog niet...

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh nee hoor, ik denk niet dat het, althans bij ons, aan het feit ligt dat het een jongen en een meisje zijn. Mijn zoontje had pijn en huilde daardoor zoveel. Nadat hij daarvoor behandeld was ging het stukken beter.

Overigens is mijn zoontje nu ruim 2 en vind ik hem nu makkelijker dan mijn dochter toen (en nu!). Maar dat komt ook weer omdat mijn dochter verschillende achterstanden heeft en het moeilijk is om met haar te communiceren.

20. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hier is ons mannetje nu bijna 14 weekjes oud en doet het echt super. Begint nu alles om zich heen te ontdekken, overal nieuwsgierig naar, zo'n heerlijk gevoel!

J.elle slaapt al door vanaf nacht 3, dus elke nacht een goede nachtrust. Nachtrust is bij ons ook zoveel waard, baby uitgeslapen en blij en mama en papa ook! Hij drinkt elke fles leeg, dus daar hoeven we niet over in te zitten :D

Enige waar wij "last" van hebben is dat als hij de fles moet krijgen, hij die graag "NU" wil hahaha... :D Echt zo'n knorretje krijgen we dan!

Nou.. ik zal nu ophouden met het ophemelen van ons knulletje haha..;)

Gewoon loslaten, Chilleke, en genieten van jullie prachtige meisje!

Deel Deze Pagina