Hallo, ik hoor opeens een heleboel mensen praten over 'mobiele airco's', van die makkelijke apparaatjes, ideaal voor de babykamer met dit weer. Maar...ik vind ze nergens! Iemand enig idee a) waar ik ze kan krijgen? b) hoe duur ze zijn? c) wat de kwaliteit is? (heb je er ook wat aan of is het een 'spijt-aankoop?' bedankt! Amber
Ik heb ze gezien bij de kwantum en praxis, wij hebben die van de kwantum vorige week gehaald en heb dr absoluut geen spijt van. Kostte iets van 250,00 euro. Overdag staat ie in de kamer savonds op de kamer van onze dochter en als zei op bed gaat schuiven we hem op onze kamer.
Hallo, Wij hebben ook zo'n ding staan. Die van ons komt van de Praxis vandaan en kostte toen iets meer dan 200 euro. Bij de Saturn hadden ze ook zo'n airco in de aanbieding. En tot nu toe geen spijt van gehad, hij doet het prima en koelt een kamer af tot het lekker genoeg is om in te slapen.
Jeetje... meer dan 200 euro! Nou dan ben ik blij dat ik niet gauw last heb van de warmte haha. Als het echt warm is, zet ik een ventilator aan op de slaapkamer. Maar tot nu toe zelfs dat nog niet nodig gehad.
Wij hebben er een gekocht voor de babykamer. 30 graden is wel erg warm en de ventilator laten draaien vond ik geen optie. Wij hebben er een gehaald bij de Multimate, 249,-. Kamertje koelt snel af. Ideaal voor de kleine om in slaap te vallen. Temperatuur gaat daarna wel weer omhoog. Hoop dat het volgende week iets minder warm is zodat we de kamer goed kunnen koelen. Ben er wel blij mee.
ze koelen inderdaad goed af, maar ik vind het harde lawaai wat het ding produceert wel een groot nadeel... Hij gaat bij ons alleen aan als het niet meer te houden is. en tot die tijd doet een staande ventilator ook goed zijn werk
bedankt voor jullie reacties. Ik denk er toch sterk over om er toch een aan te schaffen. Mijn zoontje wordt vaak drijfnat wakker en drinkt dan in 1 ruk een fles drinken op. Een nadeel vind ik dat als je ´voor-koelt´ en de airco uitzet als je kindje naar bed gaat, dat de kamer dan snel weer verwarmt. (hij slaapt onder een plat dak). Maar nu weet ik eindelijk waar ik kan zoeken, bedankt!
Multimate en de Karwei hebben er momenteel een in het krantje staan. Maar ook bij zaken als BCC, MediaMarkt, Harense Smid enz. kun je terecht.
Wij hebben een tijdje terug een mobiele airco bij de blokker gekocht, was 180 euro incl. verwijderingsbijdrage. Zeker geen spijt van! Het is hier in de huiskamer overdag lekker koel ( bovenste woning,plat dak) en 's avonds laat verhuist ie mee naar de slaapkamer Enne die slang is niet lastig hoor, gewoon een stukje uit het raam of de balkondeur een stukje open en daar die slang tussen proppen.
Ik heb er vorig jaar een bij de Makro gekocht (was 175,-, maar dan moet je wel een pasje hebben..) Ik ben er he-le-maal gelukkig mee!! De kleine valt ermee in slaap (net als de stofzuiger, ze wordt blijkbaar slaperig van dat eentonige geluid) en als ze een half uurtje slaapt, sluipt mama de kamer binnen en zet m uit. De temperatuur loopt dan wel weer op, maar als ze 's nachts wakker wordt, doen we hem gewoon nog een keer een half uurtje aan. De slang prop ik gewoon door het raam naar buiten, helemaal geen probleem!! Ik moet zelfs eerlijk toegeven dat we via MP een tweede hebben gekocht voor beneden (decadent he? ) Zou m alleen niet te veel aanzetten, want je merkt t wel op je energierekening!!
Wij hebben er eentje bij de wehkamp gekocht, we zijn heel blij dat we hem gekocht hebben vooral in de hitte. Eerst bij mn kleine meid op de kamer en daarna naar onze kamer. Hij maakt wel een herrie maar ja dat nemen we op de koop toe. Wehkamp heeft vaak aanbiedingen en wordt nog thuis afgeleverd ook!!!
hoe doen jullie dat dan met de kleertjes/dekentjes als jullie de airco aanhebben? Want als ie uit is loopt de temperatuur weer op. Misschien een hele domme vraag, maar vroeg het me wel eens af.
dus met zo'n slang naar buiten werkt wel? Ik heb enorm last van de hitte en die 200 euro er inmiddels wel voor over. Ik dacht alleen dat als je het raam open moet zetten om die slang naar buiten te doen, dat het dan geen zin heeft om te koelen. Ik zou m dan overdag beneden willen zetten en 's avonds op onze slaapkamer.
heb er van de week 1 gekocht bij MM.. waar je op moet letten is dat die voldoende m3 kan koelen.. ik heb er 1 voor 85 m3, voldoende om ook de woonkamer te koelen..mijn broer heeft een kleinere, en die koelt echt alleen dat stukje waar je je bevind. 300 euro heb ik er voor betaald.
Wij wilden eerst ook een mobiele airco alleen mijn man vond het een gedoe met die slang want als je die door het raam naar buiten doet komt er alsnog warmte binnen. Dus hebben wij voor een split unit gekozen en dat werkt echt fantastisch! Ben er heel blij mee
wij zijn toch overstag gegaan, hebben die uit de praxis folder gekocht. Hij staat nu beneden en het is lekker aan het afkoelen. Kreeg de hitte het huis niet meer uit, maar dit is echt lekker. Straks gaat ie naar boven en dan hoop ik dat ik eindelijk (na 6 nachten) weer lekker kan slapen
zo'n slang lijkt me vreselijk onhandig. oa omdat er overal horren voor de ramen hebben anders stikt het van de muggen binnen. Dus een slang naar buiten doen kan niet. Is zo'n mobiele airco zonder slang wat?