Hallo dames, Had vorige week een leuke luiertas besteld bij bulbby.com en heb het pakketje zojuist binnen gehad... Gelijk als een blij kind uitgepakt maar nu lijkt het net of de tas al gebruikt is... In het achtervak vond ik 2 salarisstroken van een medewerker van het bedrijf en binnenin vond ik lege sultanapakjes... Zal ik het bedrijf hierover bellen of gewoon de spulletjes weggooien en de tas in de was doen? Alvast bedankt! Liefs, Elena
meteen melden en nieuwe vragen. ALthans, neem aan dat je voor een nieuwe betaald hebt. Das wat ik zou doen.
Ik zal bellen is toch niet normaal je besteld iets en dan verwacht je het ook nieuw te krijgen Bellen en erop staan dat je een nieuwe krijgt heb je recht op!! liefsss
Ja ik had een nieuwe besteld en betaald... Probeer te bellen maar wordt niet opgenomen... zal zowieso gelijk even een mailtje sturen dan en proberen te blijven bellen... Vond het ook niet erg netjes van het bedrijf...
wat idioot zeg. neem aan dat je recht hebt op een nieuw en onberuikt exemplaar. je kocht geen tweedehands model. gewoon blijven bellen.
Sowieso inderdaad even melden, foutjes kunnen uiteraard gebeuren maar dan mag je er wel vanuit gaan dat het netjes afgehandeld wordt.
verdiend die medewerker wel genoeg? anders misschien te verklaren waarom ze tassen voor eigen gebruik hebben maar zou idd klacht indienen en nieuwe tas eisen
Ik ook! Klacht indienen. Kan toch niet dat ze je een gebruikte tas geven. Wat een slechte service zeg.
Het product voldoet niet aan de verwachtingen die je er van mag hebben, als je een nieuwe tas koopt hoor je een nieuwe tas te krijgen. Als er loonstrookjes van iemand inzitten dan is het duidelijk een tas die gebruikt is (al is het maar 1 dag). Je moet gewoon bedenken wat je wil.. wil je je geld terug, een nieuwe tas, wil je korting.. dien je klacht in met het voorstel. Binnen een aantal dagen terugsturen mag altijd.
Hallo dames, Ik heb een e-mailtje terug gehad van het bedrijf en ze sturen morgenochtend gelijk een nieuwe op! Schijnbaar is de tas uit de verkeerde doos gepakt... Als de volgende binnenkomt gelijk dubbel checken
fijn dat je gelijk een nieuwe krijgt. is idd erg raar dat je een tas kreeg die al gebruikt was en ook nog door een medewerker van het bedrijf.