Net pakketje binnen, al gebruikt?!?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena22, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hallo dames,

    Had vorige week een leuke luiertas besteld bij bulbby.com en heb het pakketje zojuist binnen gehad...
    Gelijk als een blij kind uitgepakt maar nu lijkt het net of de tas al gebruikt is... :(
    In het achtervak vond ik 2 salarisstroken van een medewerker van het bedrijf en binnenin vond ik lege sultanapakjes...
    Zal ik het bedrijf hierover bellen of gewoon de spulletjes weggooien en de tas in de was doen?

    Alvast bedankt!

    Liefs, Elena
     
  2. veroon

    veroon Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ik zou het wel melden
    voor de rest geen beschadigingen
     
  3. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik zou daar zeker even over bellen. Is niet echt netjes van ze!
     
  4. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Wat slordig zeg..had ik zeker gemeld.
     
  5. MeisjeV

    MeisjeV Bekend lid

    11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    meteen melden en nieuwe vragen.
    ALthans, neem aan dat je voor een nieuwe betaald hebt.

    Das wat ik zou doen.
     
  6. Sweetangel28

    Sweetangel28 Fanatiek lid

    3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ik zal bellen is toch niet normaal je besteld iets en dan verwacht je het ook nieuw te krijgen ;) Bellen en erop staan dat je een nieuwe krijgt heb je recht op!!

    liefsss
     
  7. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ja ik had een nieuwe besteld en betaald...
    Probeer te bellen maar wordt niet opgenomen... zal zowieso gelijk even een mailtje sturen dan en proberen te blijven bellen...
    Vond het ook niet erg netjes van het bedrijf...
     
  8. yinte

    yinte Fanatiek lid

    28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wat idioot zeg. neem aan dat je recht hebt op een nieuw en onberuikt exemplaar. je kocht geen tweedehands model. gewoon blijven bellen.
     
  9. Ashley Rose

    Ashley Rose Bekend lid

    30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sowieso inderdaad even melden, foutjes kunnen uiteraard gebeuren maar dan mag je er wel vanuit gaan dat het netjes afgehandeld wordt.
     
  10. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja idd bellen ik zou idd een nieuwe eisen waarvoor je betaald heb
     
  11. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    verdiend die medewerker wel genoeg? :) anders misschien te verklaren waarom ze tassen voor eigen gebruik hebben

    maar zou idd klacht indienen en nieuwe tas eisen
     
  12. 2g4e

    2g4e Niet meer actief

    Nou ik zou ook een nieuwe tas eisen hoor!
     
  13. Rayna

    Rayna Actief lid

    21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ik ook! Klacht indienen. Kan toch niet dat ze je een gebruikte tas geven. Wat een slechte service zeg.
     
  14. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Belachelijk, ik zou ook bellen!
     
  15. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Het product voldoet niet aan de verwachtingen die je er van mag hebben, als je een nieuwe tas koopt hoor je een nieuwe tas te krijgen. Als er loonstrookjes van iemand inzitten dan is het duidelijk een tas die gebruikt is (al is het maar 1 dag).

    Je moet gewoon bedenken wat je wil.. wil je je geld terug, een nieuwe tas, wil je korting.. dien je klacht in met het voorstel. Binnen een aantal dagen terugsturen mag altijd.
     
  16. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hallo dames,

    Ik heb een e-mailtje terug gehad van het bedrijf en ze sturen morgenochtend gelijk een nieuwe op!
    Schijnbaar is de tas uit de verkeerde doos gepakt...
    Als de volgende binnenkomt gelijk dubbel checken ;)
     
  17. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, wel netjes dat ze zo snel reageren! :)
    Fijn dat ze het netjes oplossen.
     
  18. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh super netjes zeg ben benieuwd
    wat je nu krijg
     
  19. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    fijn dat je gelijk een nieuwe krijgt. is idd erg raar dat je een tas kreeg die al gebruikt was en ook nog door een medewerker van het bedrijf.
     
  20. Kweenie

    Kweenie Fanatiek lid

    12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Wat ik me nu nog af vraag... Wat verdiend men daar? :D
     

Deel Deze Pagina