Onze meiden zijn nu 5,5 maand en nog zit ik met de nasleep van de bevalling Ik heb 1 gewone bevalling gehad en 1 keizersnede, bij de laatste is alles zo wreed en snel gegaan (moest ook wel) dat mijn baarmoeder aardig wat schade heeft opgelopen en er zitten nu nog na 5 maand stukjes weefsel. Donderdag a.s wordt ik geopereerd zowel buikoperatie om bij mijn baarmoeder te kunnen en een curretage.....ik moet geheel onder narcose en ooowww zie er zo tegenop Alles begint te kriebelen nu het dichter bij komt en alles flits weer langs. Het zwanger worden was een heel traject, de zwangerschap was niet leuk en de bevalling was een ramp....en nu de lange nasleep nog Pffff zit er best wel doorheen en hoop dat de operatie het gewenste resultaat zal bereiken. Wou het even kwijt hoor meiden....
Oh meid toch... dat is zeker niet niks. Echt klote dat je zulke nare ervaringen hebt gehad. Ik duim met je mee dat de aanstaande operatie heel erg mee zal vallen en dat je snel weer opknapt. Kun je wel goed praten met mensen in je omgeving over alles wat je hebt meegemaakt? Veel liefs en een dikke knuffel!
Beterschap. Ik begrijp wel wat je meemaakt. Ik heb het niet zo erg als jij. Ben ook een tijdje bezig gweest met zwanger worden . Vanaf wk 35 een hoge bloeddruk gehad ,waarvan ik nog niet af ben. Had een snelle bevalling,maar wel 3 nachten voorweeen en de laatste dag flinke rugweeen. En tijdends de bevalling ,1 liter bloed verloren. Toch hebben ze me de volgende dag naar huis gestuurd en kon na 1 dag weer terug naar de ziekenhuis en ten wel een bloedtranfusje gehad. Ik heb eigenlijk de hele kraamtijd op automatische piloot gedraaid. En nog steeds zit het niet lekker! Gelukkig is het met de kleine goed en kan ik daar wel nu van genieten ,vooral de mooie glimlach . Jij hebt maakt alles nu dubbel mee ,met je mooie wondertjes. Zal ook wel zwaar zijn ,maar ook bijzonder. Nog heel veel beterschap en zal aan je denken. vraagje,heb je ook hulp met de babies nu en na de operatie. Ally
Meiden bedankt voor de lieve reacties...krijg er echt kippenvel van Ik realiseer me nu pas hoe moeilijk alles is geweest en nu met deze nasleep erbij zit ik er echt helemaal doorheen. Ik zie echt GIGA tegen morgen op en hoop zo dat het hierna dan ook echt klaar is! Gelukkig hebben we 2 prachtige meiden die gezond zijn. DE gyneacoloog heeft ons ook meteen verteld dat na deze zwangerschap er geen volgedne zou kunne komen omdat deze operatie ook risicos met zich mee brengt en mijn baarmoeder en lichaam zou een zwangerschap niet meer aankunnen....nou nu hebben wij 2 kinderen maar toch blijft het hard als je zulke dingen hoort en helaam als je nog jong bent. Daarbij komt dat ik ook PCO heb en het dus helemaal niet makkelijk is gegaan allemaal het zwanger worden BAH voel em dan zo ANTI vrouw raar he? @manuela ik ben iemand die niet gauw mensen met ''mijn'' problemen wil lastig gaan vallen, maar ik merk wel dat ik er soms toch echt behoefte aan hebt. @Ally Het is zeker druk met de twins....erg leuk hoor maar omdat oik me nu natuurlijk niet goed voel valt het me allemaal erg zwaar. Gelukkig hebben we echt 2 makkelijke meiden. Maargoed van alles heb je het dubbele werk Pfff jij hebt dus ook wel wat meegemaakt, tja het si dan allemaal niet makkelijk. Ik ben ook vroegtijdig opgenomen ivm zwangerschapsvergifiging de meiden zijn met 35,5 weken geboren. Het is nu gewoon zo dat je gewoon nog niet echt aan het genieten bent maar deze nasleep ervan hebt. Nogmaals bedankt meiden!
Heej Kreeft, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte morgen, we zullen aan je denken. Dikke knuf Sanneke
lieve meid wat ontzettend rot dat het allemaal even niet lekker gaat. Het is ook niet niks de manier waarop het allemaal gegaan is en dan idd nog de nasleep ervan. Niet te vergeten dat alles nu dubbel moet gebeuren. Wij zullen aan je denken en een dikke knuff van mij en danielle
Lieverd, ja dat is ook echt zwaar wat je allemaal hebt meegemaakt. Veel beterschap alvast gewenst en ik hoop dat je na de operatie heel snel weer de "oude" bent en lekker kan gaan genieten van je mooie meiden! Kusje Es
Lieve Kreeftje, kan me goed voorstellen dat je op ziet tegen morgen. Wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop op een spoedig herstel zodat je echt kunt gaan genieten van de meiden. Liefs Olga
Lieve meid, Ik leef zo met je mee en het is idd niet leuk al die ellende. Ik kan hierover met je praten! heel veel sterkte morgen en je moet het zo bekijken. je gaat heerlijk slapen en als je wakker bent is het voorbij. heb je dan wel hulp voor je 2 meiden? Wel uitrusten he na de operatie?! Liefs en een knufje van Jufffie en Jayda
Ja je hebt ook gelijk lekker slapen en hopen dat de ellende voorbij is.... Ik heb nu ook zo'n pijn en dat is echt niet leuk! Wat betreft hulp: de meiden gaan vannacht logeren bij opa en oma en mijn man haalt ze dan savonds weer op die is dan lekker thuis met de medien en vrijdag zoumijn meoder komen en dan is het weekend en is mijn mannetje thuis.
Kreeftje heel veel succes morgen! we duimen hier dat het allemaal goed verloopt morgen en je eindelijk het hoofdstuk kan afsluiten. Dikke knuff en liefs, Cindy
Lieverd, heeeeel veel sterkte morgen, en praten over wat er allemaal gebeurd is is toch heel belangrijk. Misschien helpt het ook wel om alles eens op papier te zetten, even van je af schrijven. Ik ga voor je duimen dat alles voorspoedig verloopt. Liefs!