Hoi dames.... ik hang hier al een tijdje rond.....en nu ben ik zo ongeduldig geworden dat ik vorige week de digitale ovu-testen heb gekocht van Clearblue. Gisteren ben ik hiermee begonnen en nou staat er wel in de handleiding dat je niet uit mag gaan van de streepjes op het teststaafje, maar de test gaf negatief aan (kan ook wel kloppen). Maar toen ik het teststaafje eruit haalde stonden er 2 blauwe streepjes op. 1 lichte en 1 donkere.... Betekent dat lichte streepjes dat er LH wordt waargenomen in lichte mate in mijn urine? Wie weet dit? Groetjes Liesje
Hoi Liesje, Ik lig constant met deze testen overhoop: elke keer komt er bij mij een boekje ipv rondje of smiley. Ik gebruik nu daarom de staafjes die ik over heb los en dat gaat prima! Op de dag van mijn eisprong heb ik twee gelijke (of 1 zelfs vetter), daarvoor en daarna niet. Dus...volgens mij kan het best! Succes! Joyce
ik kreeg in de cyclus dat ik ze gebruikt heb, alleen maar rondjes te zien... maar aan het einde van de cyclus toch echt ZWANGER op de digi test.. had ook gewoon streepjes op de test en daar zag ik wel verschil... dus gewoon klussen als jij denkt dat de streepjes het duidelijkst zijn SUCCES
ik heb nooit problemen met de digitale gehad. Ik krijg alleen maar 1 keer een smily. Wel hou ik de staafjes met de streepjes in de gaten want als je daar ervaring mee krijgt dan kan je zien wanneer je ei eraan gaat komen.
Hoi, Er staan altijd 2 streepjes op de test, omdat je altijd LH hormoon in je urine hebt. Alleen wanneer de eisprong nadert wordt het tweede streepje net zo dik of nog dikker als het test steepje, pas dan ben je vruchtbaar en krijg je ook een smiley. Je moet nog even geduld hebben dus. Liefs Milla
Hallo Liesje, Ik test altijd met de digitale van CB. Inderdaad kan je volgens de gebruiksaanwijziging niet gewoon de streepjes aflezen... maar in de praktijk blijkt dit wel te kunnen! Bij een duidelijk twee donkere strepen, daarvoor een lichte en een donkere. In mijn album staat volgens mij nog wel een foto van de digitale staafjes. Kortom, ik kijk altijd naar alletwee: de of O en de staafjes zelf.
ik heb inderdaad een lichte streep links en een donkerdere streep rechts op de test...ik heb hem ook maar genummerd om straks het verschil te kunnen zien. Het viel me gewoon op dat er toch al 2 streepjes op stonden....ben benieuwd hoe de streep is op de test van vandaag (als ik straks thuis kom van mijn werk) Die zou dan toch donkerder moeten zijn of niet? ik ben nog nieuw met deze testen hoor...dit is de 1e keer dat ik ze gebruik Liesje