help... over 2 weken gaan we een weekend met mijn schoonouders weg. ik zou dan ongeveer 6 weken zijn. we willen het ze pas vertellen als we het hartje gehoord hebben nou drinken mijn schoonmoeder en ik graag een wijntje samen en sinds wij begonnen zijn met zwanger worden drink ik geen wijn (febr) en nu hebben ze me al eens gevraagd waarom ik geen wijn drink (nou geen zin in haha liever water) maar nu gaan we een heel weekend weg heeft iemand een idee wat ikk kan zeggen?
Blaasontsteking, antibiotica kuur Werkt altijd. Zorg dan even dat je wat vitamine pillen in een potje hebt ofzo, voor het geval ze erg oplettend zijn. Gefeliciteerd trouwens!
Ja of heel erg last van maagzuur. Alcohol en vooral wijn maken dat alleen maar erger. Neem je een doos rennies mee Maar als dat al een tijdje aan de gang is zullen ze toch niet extreem wantrouwig zijn? Als je al vanaf februari niet meer drinkt zal het vast niet vreselijk opvallen. Je kan ook nog zeggen dat je na al die tijd geen wijn, bang bent dat het verkeerd valt ofzo
Gefeliciteerd! Zou het inderdaad houden op maagpijn. Daar gaat alcohol echt niet mee samen. Ik drink ook al geen druppel meer sinds ik zwanger wilde worden. Moest ook steeds uitvluchten zoeken, hoewel ik nooit veel gedronken heb aan alcohol (dat was dan ook weer mijn redding).
Gefeliciteerd Ik zou het ook op blaasontsteking/maagpijn houden. Of zeggen dat je aan de lijn bent en wijn heel veel calorieën bevat
slapen jullie in een huisje? zo ja zou ik ook uit kijken als je wel nog ochtend misselijk word en gaat spugen(wat zeker niet ondenkbaar is) verder inderdaad maagpijn ofzo.
bedankt voor jullie tips, @amfy we slapen inderdaad in een huisje, mocht ik toch misselijk worden kan ik misschien een buikgriep faken... had me zo verheugd op dat weekendje maar nu... haha
Ik zou het ook op maagpijn houden. Wat rennies mee.. Al kon ik het zelf niet voor me houden, ondanks dat het wel de bedoeling was
Hoi, Ik zit bijna in het zelfde schuitje, geen weekendje weg (pas ik oktober) maar mijn schoonouders wonen in frieslang en vaak gaan we dan een hele dag omdat het anderhalf uur rijden is, dit weekend dus ook, ben net 4 weken zwanger dan, maar omdat ik pas 2 miskramen heb gehad, nu besloten de eerste 8 weken niks te zeggen. Ik drink normaal zo een paar bakken koffie, eet bijna niks en rookte als een ketter, nu dus geen koffie meer, geen sigaretten meer en ik eet weer voor twee haha... hoe kun je dit nou oplossen, merkte gister al bij mijn ouders dat die zeiden, he?? geen koffie, geen cola, niet roken??? Wat is er aan de hand?? Ik heb maar gezegd dat ik gezond wil zijn mocht er ooit nog een kindje komen, of ze erin trappen weet ik niet maar ja kon niks anders verzinnen... Succes maak er toch een leuk weekend van he!!!