ik heb nu al een paar dagen dat ik niet goed naar de toilet kan gaan, en ik weet het ff niet meer ik heb er slapenloze nachten van en word wakker van de krampen in me buik .. zo erg dat ik denk dat de bevalling begonnen is.. weet iemand wat ik hier het beste tegen kan doen??? sinasappelsap heb ik geprobeerd... movicolon mag niet tijdens de zwangerschap.. bewegen mag ik niet want ik heb bedrust
thanks had ik nogniet aan gedacht heb het volgens mij wel in huis.. heb ook de verlos gebelt moet vanmiddag terug bellen en erop rekenen dat ik moet komen .. ze denkt toch dat ik ook weeen heb en dat de baby misschien de uitgang blokkeerd ... we gaan kijken hoe en wat bah!!
Roosvicee laxo? Ik heb zelf Floradix gekocht met extra kruiden voor een goede spijsvertering en stoelgang. Misschien heeft het ook wel te maken met het feit dat je niet mag bewegen.
Movicolon mag je gewoon gebruiken hoor! Ik heb het zelfs van de gyn gekregen. Inderdaad, misschien Roosvice laxo proberen? Of ontbijtkoek? Ik heb er op dit moment ook ontzettend veel last van.. En ja, het kan je baarmoeder behoorlijk prikkelen.... Sterkte!
2 kiwi's en een glaasje verse jus op je nuchtere maag! Veel water drinken, vezelrijk eten en pruimen als tussendoortje. Ik had het trouwens ook heel erg op het eind van mijn zwangerschap, toen kwam alles er uit en de dag daarna ben ik bevallen. Dus wie weet .
Ik heb er soms ook erg last van:x Drink iedere dag roosvice laxo en zeker in het begin hielp dat erg goed! Paar weken geleden heb ik na een week geen ontlasting en erge buikpijn 2 dagen darmreiniger van kruidvat gebruikt, 1 schepje. Is een vezelgoedje, hielp me erg goed om de boel weer op gang te krijgen op een niet zo heel erg pijnlijke manier omdat het de ontlasting zacht maakt... Staat niet op het potje dat je het als zwangere vrouw niet mag gebruiken maar ik gebruik het liever niet te vaak.
ik heb lactulose gekregen van de verlos Movicolon® niet gebruiken tijdens de zwangerschap (tenzij de arts anders voorschrijft). ...