bij werkingen mexicaanse griep prik nie ernstig

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by veghelsemeid, Nov 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
  2. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

May 9, 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Dit hoorde ik dus net van een collega.

De leverancier van het vaccin neemt niet de verantwoordelijkheid, kan niet aansprakelijk gesteld worden.

Dus dan schiet gelijk door mijn hoofd, als het dus echt zo veilig is, als de leverancier er achter staat, dan neemt de leverancier het dan toch op zich om aansprakelijk gesteld te worden als het wel fout gaat. Maar dat doet hij dus niet.
    Is het wel dan zo veilig???

En dan baart me toch echt wel zorgen.

Sta nog steeds in grote twijfel of ik mijn dochter wel of niet moet laten vaccineren.
    Ik weet het echt niet meer. Wat is de juiste keuze?

De een zegt doen, want het is meer uit voorzorg, dat als de pandemie wel uit zou breken dat er dan geen genoeg kinderplekken zijn op de intensive cares. En dan denk ik van ja ja, als iedereen zijn kind laat inenten dan is er dus grote kans dat er wel een plekje op de intensive care beschikbaar kan zijn voor mijn kind.

De ander zegt nee, want het is een gewone griep, en als je kind niet in de risico zone zit, dan zal het niet zo'n vaart lopen.
    Maar ja dan denk ik, stel dat ze wel ziek wordt, dan vergeef je het je zelf nooit als je haar niet heb laten inenten.
    Maar ja aan de andere kant, stel dat ik het wel laat doen, en ze vind daar in haar leventje de gevolgen van, dan kan ik het me zelf ook nooit vergeven.

Het is voor mijn gevoel dus kiezen uit 2 kwaden.
    Zucht en nog een keer zucht.

Sorry voor het lange verhaal, en ook een beetje off topic.
    Sorry TO.

3. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hoi Veghelsemeid,

Omdat er al een topic is over de bijwerkingen van de mexicaanse griep, doe ik dit topic op slot.

Dit is de link: bijwerkingen griepprik

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    En daarom gaat deze dicht.

Kwebbel

Share This Page