Neem een aankleedkussen mee wat je een beetje dubbel vouwt Hier kunnen ze op slapen. Afgelopen zondag zijn wij terug gekomen uit Florida, Amerika. Het was een vliegreis van circa 9 uur. Ik zag er best tegenop, was bang dat vooral de jongste het niet goed zou trekken en huilerig zou worden. De heenreis was overdag, ze heeft lekker gespeeld en was lief maar ze heeft amper geslapen. Onze jongste is een echte buikslaper en die moet hoe dan ook plat liggen. Dat ging niet, althans plat op onze schoot lag voor geen meter. Tegen mij aan sliep ze hooguit een kwartiertje (na eerst lang moeilijk gedaan te hebben). De terug reis was een nachtvlucht, hier zag ik erg tegenop. Ik had hier op ZP de tip gekregen om een Deryan Air traveller te kopen, maar dit ben ik gewoon compleet vergeten. Op vakantie dus dikke spijt, want met dit matje had ze plat kunnen liggen. In Amerika werd dit niet verkocht. Op onze laatste dag hebben we bij Walmart een aankleedkussen gekocht wat redelijk smal en iets dunner was. We konden deze makkelijk dubbelvouwen en als handbagage mee nemen. Eenmaal in de lucht op onze terugreis legde we onze dreumes met haar gordeltje om (wat aan mij vast zat) plat op het kussen en mevrouw was meteen vertrokken! En 6,5 uur later werd ze wakker Echt een droom! En voor ons ook comfortabel, haar gewicht was verdeeld en als één van ons naar het toilet moest konden we haar gewoon met kussen en al verschuiven zonder dat ze het merkte. Tijdens turbulentie mocht ze zo gewoon blijven liggen, omdat ze haar gordeltje om had. Voor ons werkte dit dus perfect! Als ik dit had geweten had ik gewoon ons aankleedkussen vanuit NL meegenomen. En aangezien we die in ons vakantie huis niet hadden had ik hem nog echt goed kunnen gebruiken ook Weet natuurlijk niet of het voor iedereen werkt en of het bij iedere luchtvaartmaatschappij 'mag', maar dacht deel onze goede ervaring
Dank voor het delen. De volgende keer kun je ook het opblaasbare aankleedkussen van Deryan meenemen, dat is nog handiger. Wij gebruiken hem altijd in hotels en op de camping in de tent.
Wij kwamen met onze oudste, toen net 2,5 , uit China, vlucht van 11 uur, naar huis. Wij hadden heel simpel onze handbagage bij zijn beentjes gelegd, daaroverheen een fleecedeken en hij had een bedje.Het gat tussen zijn stoel en de stoel ervoor was opgevuld door de handbagage. Slaapzak aan om te laten zien dat het tijd was om te slapen en hij heeft van de 11 uur durende vlucht er ruim 7 geslapen.