Dochter wilt alleen nog in mamma der bed slapen!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Karina, Oct 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik word gek geloof ik, sinds we in NL zijn geweest wilt ze niet meer in haar eigen bedje liggen, zelfs niet eens meer in een campingbedje naast ons bed! Alleen in mamma der bed valt ze zonder problemen inslaap! Ze begint dan niet een klein beetje te huilen, nee echt te krijzen en hard en lang ook en heel de tijd heel zielig mamma te roepen, ze houdt het ook zo lang vol, pfff! Normaal ben ik er redelijk goed in om haar te laten huilen, maar omdat ze ook weer hier moet wennen aan alles en nog wat (is redelijke omschakeling van NL weer naar Aruba en terug) vind ik het zo zielig, omdat ze nu veel meer aan me hangt dan voorheen! Ze was zo'n goede slaapster, legde haar neer en weg was ze! Ook nu krijst ze heel hard mamma, het liefst neem ik er dan weer terug in mijn bed, maar dat kan niet blijven duren zo!

Weet me even geen raadt meer, zijn er nog goede tips? Mijn dochter is trouwens bijna 22 maanden!

2. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    sorry, heb hier nog geen ervaring mee maar toch sterkte!
    misschien wel in jou bed in slaap laten vallen en dan overleggen naar eigen bed?

3. Niet meer actief

Ik denk de 10 minutenregel weer toepassen. Dus in eigen bedje leggen en om de 10 minuten laten zien dat je er bent...

Ik zou haar niet bij je in bed nemen omdat ze alleen dan slaapt... dat is voor jou ook niet gezond!

4. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Probeer toch door te zetten, je doet het uiteindelijk voor haar. Het is niet goed als ze zich zo aan je hechten. Blijf anders in haar kamertje zonder haar aan te kijken. Ga dr anders naast zitten op de grond. Dat zie je in die opvoedprogramma's ook altijd, het schijnt toch te werken, maar niet gelijk. Dus er is tijd voor nodig.
    Ik zou haar in ieder geval niet meer in je bed nemen voorlopig. Troost eventueel op haar kamertje.
    Succes met wat je ook doet!

Share This Page