Ja, inderdaad, ik zou dat ook het liefste willen. Maar dat gaat helaas niet lukken... Misschien maar goed ook, anders hou je zoveel vel over...
hhaha je bekijkt het allemaal lekker positief! een hele goeie houding.. gaat vast wel komen.. met de tijd..
Goeiemiddag! @Daphne, zo dat is aardig wat wat je eraf wilt hebben! Wel knap dat je al 3 kilo kwijt bent in 10 dagen tijd! @Anita, je noemt wel een paar mooie voorbeelden op over de fiets pakken Het word hoog tijd er maar eens 1 aan te schaffen.. @Siri, ik heb ook niet echt overgewicht, maar wil ook graag gewoon terug naar mijn oude gewicht, en dat is rond de 70. Lijkt mij heel handig om zo sportief te zijn, is voor het afvallen natuurlijk ook heel makkelijk. Zucht, wou dat ik dat wat meer in me had..
Joepie, kan vanavond via mp een fietsstoeltje met windschermpje kopen/ophalen, dus vanaf dan voor ons ook alle voordelen die genoemd worden over fietsen!!!!!! Dus wordt vanaf morgen afvallen een peuleschil ! Nee, even zonder gekheid. Het wordt iig makkelijker om genoeg te bewegen en mijn portemonee komt aan en ik val af, mooi toch? Knap hoor Daphne al 3 kilo eraf! De rest gaat je ook wel lukken als je er goed tegenaan gaat. @Siri: Wat naar een D&C (moest even opzoeken wat dat was, maar staat gelukkig in je onderschrift). Ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven. Knap hoor dat je zo positief bent en de tijd gaat gebruiken om weer helemaal goed in je vel te komen. Dat gaat je vast lukken. @Truus: Hup, naar mp jij . @Anita85: Jaha, elk nadeel hep ze voordeel!!!! Allemaal suc6 dames en voor je het weet zijn we het 'slanke dennen zijn net zwanger' clubje!
Bedankt allemaal! @MissSporty: Ik hoop het ook, dat we allemaal tot het 'slanke dennen zijn net zwanger clubje' gaan horen!
@Missporty, haha moet eten koken nu, dus geen tijd voor mp Goh weer een goed excuus van mezelf om niet naar een fiets te kijken Enne, inderdaad mooi dat jou portomonee aan komt en jij af valt, zo wil ik het hier ook graag zien Ach, ik ga vanavond nog sporten in bed. Ik heb vandaag of morgen mijn ei waarschijnlijk, dus toch nog wat beweging voor mij
trouwens skate is goed voor de billen meiden..... meiden uit lelystad hier?? Gaan we een skate club oprichten
Hallo dames!! Ik ben ook bezig met zwanger worden en afvallen Op dit moment tel ik calorien en doe ik pilates en hardlopen,, Mag ik bij de club? Liefs
Hoi dames, Hier een dikkertje die dik wil zijn door een zw en niet door de kilo's, ben er al wel 7 kwijt maar moet er nog een stuk of 13 dus ben er nog lang niet. Heb van alles geprobeerd maar vaak schiet de motivatie er tekort in, nu sport ik 3x op de sportschool en doe calorieën tellen. Maar overweeg dr.Frank te doen aangezien dat goed is voor vrouwen met pcos, wat ik ook heb. Gisteren naar de gyn geweest voor Metformine, schijnt te helpen bij het afvallen maar aangezien ik IUI ga doen moest ik dat nog ff achterwege laten. Dus gaan we verder met sporten en gezond eten! Groetjes
Ja, dat zou toch mooi zijn...... slank en zwanger...... Ja ik ben druk bezig het te verwerken..... het was nogal onverwacht, we gingen vorige week vol goede moed naar het ziekenhuis voor een termijnecho en kwamen er een paar uur later 'ontzwangerd' uit...... Het ergste is dat alles goed leek in mijn ogen, hartje klopte groei was zoals verwacht bij 13 weken.... alleen een soort vochtzak om het kindje, een enorme nekplooi en bij nader onderzoek een heel slecht hart...... pfffft dan zakt je wereld in..... maar goed, dit gaat over afvallen, dus zal het topic niet vervuilen met andere dingen...... succes iedereen met afvallen en zwanger worden..... ik doe trouwens weightwatchers online.....
Ja dames de beste combi is goed op je eten letten en bewegen, en he, dat hoeft echt niet altijd op de sportschool, hoor! ALLES helpt, van grasmaaien tot afwassen.... maar ook een avondje dansen (geen alcohol dan, he) of een wandeling van 15 minuten, lijkt niks maar het draagt allemaal bij..... En als je dan terugkomt van je wandeling...sportschool etc bedenk dan dat het niet gebeurd is, nee, door dat half uurtje trainen heb je wel je verbranding 24 uur lang een beetje hoger gezet...maw je verbrand alles wat je daarna eet net ietsje effectiever..... mooie bijwerking toch?
Goedemorgen dames, Lekker geslapen allemaal? Hier uiteindelijk om 3u in slaap gevallen en om 7u weer wakker geworden, voel me wel brak. De kleine en ik hebben gegeten, zijn aangekleed en gaan nu de deur uit richting de sportschool! Tot straks.
Goeie morgen! Hier nog lui op de bank, de jongste heeft een dagje vrij voordat hij op kamp gaat.. Wel al netjes gegeten (volkoren brood met light smeerkaas (DUN belegd) en een probiotic.. Dus dat zit er weer in, straks lekker fietsen en aan de schoonmaak in huis.. Genoeg beweging dus vandaag! Fijne dag vandaag!
Goeiemorgen! @Siri, jeetje dat moet een klap geweest zijn zeg.. Sterkte ermee! @Hvj, jij ook hier? @Dolfijn, wat is probiotic? Nou ga mezelf ook maar eens nuttig maken Fijne dag allemaal!