hoe gaat het met de pondjes? Hier gaat het wel goed. Momenteel werken mijn darmen goed en tja dat merk je dan meteen.
Ik heb er inmiddels 4 kg af in twee en een halve week tijd. Vanaf morgenavond ga ik één keer per week baantjes zwemmen met een vriendin, dus hopelijk vliegen de kilo's er dan wat sneller af...
Ik was vorige keer wegen een halve kg afgevallen in een wk tijd.. dus als ik dat nou eens vast kan houden Dan komt het allemaal wel..
3,5 kilo in 2 weken tijd..... Veel aardbeien, fruit, groenten, en alles op de BBQ gelegd! En natuurlijk elke dag bewogen en van het weekend 4 uur achter elkaar gedansd. eerst cursus in rueda en daarna lekker doorgedansd in het park tijdens een world music festival (4 salsabands achter elkaar....) mmmm zo kan ik het wel volhouden hoor.....
we zijn allemaal goed bezig! TOP. @ hier vandaag lekker stiekem dropjes gesnoept. Had er zo'n behoefte aan!
Ik heb vanavond voor het eerst sinds jaren weer eens gezwommen. We hebben 40 baantjes getrokken in een uur, dus ben best trots op mezelf...
Nou het gaat nog niet echt snel, maar inmiddels bijna een kilo kwijt. Als het zo door gaat komt het uiteindelijk wel goed. Maar ik ben zo ongeduldig aangelegt dat ik natuurlijk morgen al op streefgewicht wil zijn .
Vandaag weer gewogen.. en een kg kwijt dus gaat de goede kant op! Nu blijven volhouden.. nog even en eerste streefdoel is gehaald: onder de 70 kg! (dan natuurlijk weer ander doel maar met kleine doelen beter vol te houden) Succes allemaal!
Vandaag gewogen en 2 kilo erbij..... dat klopt niet na een weekend met 8 uur per dag intensief dansen en gewoon eten..... zal wel vocht zijn....
kan ook juist zijn door het bewegen, je maakt dan spieren aan en spierweefsel is zwaarder dan vetweefsel. je kunt veel beter kijken naar je omtrek en hoe je je voelt, dan naar de kilo's!!
Voel me goed, omtrek afgenomen (als ik naar broeken kijk) en weegschaal geeft weer verlies aan.. Maat kleiner in kleding dus gaat goed.. Gewoon volhouden dus.. Succes allemaal!
ik ben ook bezig met afvallen en ik ben ook nog een gestopt met roken sinds 3 dagen!!! maar god, wat is het moeilijk!!! Ik heb nu zo trek in snoepjessssssss