Een topic voor meiden die proberen zwanger te worden maar ook willen afvallen.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hoe gaat het met de pondjes?

Hier gaat het wel goed. Momenteel werken mijn darmen goed ;) en tja dat merk je dan meteen. :D

2. Daphne81

Daphne81 Lid

8 jan 2006
    99
    0
    0
    Ik heb er inmiddels 4 kg af in twee en een halve week tijd. Vanaf morgenavond ga ik één keer per week baantjes zwemmen met een vriendin, dus hopelijk vliegen de kilo's er dan wat sneller af...

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik was vorige keer wegen een halve kg afgevallen in een wk tijd.. dus als ik dat nou eens vast kan houden :D Dan komt het allemaal wel..

4. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    3,5 kilo in 2 weken tijd.....
    Veel aardbeien, fruit, groenten, en alles op de BBQ gelegd! En natuurlijk elke dag bewogen en van het weekend 4 uur achter elkaar gedansd. eerst cursus in rueda en daarna lekker doorgedansd in het park tijdens een world music festival (4 salsabands achter elkaar....)
    mmmm zo kan ik het wel volhouden hoor.....:D

5. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    we zijn allemaal goed bezig! TOP.

@ hier

vandaag lekker stiekem dropjes gesnoept. Had er zo'n behoefte aan!

6. Daphne81

Daphne81 Lid

8 jan 2006
    99
    0
    0
    Ik heb vanavond voor het eerst sinds jaren weer eens gezwommen. We hebben 40 baantjes getrokken in een uur, dus ben best trots op mezelf... :)

7. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Nou het gaat nog niet echt snel, maar inmiddels bijna een kilo kwijt. Als het zo door gaat komt het uiteindelijk wel goed. Maar ik ben zo ongeduldig aangelegt dat ik natuurlijk morgen al op streefgewicht wil zijn :D.

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    :D Vandaag weer gewogen.. en een kg kwijt :D dus gaat de goede kant op! Nu blijven volhouden.. nog even en eerste streefdoel is gehaald: onder de 70 kg! (dan natuurlijk weer ander doel maar met kleine doelen beter vol te houden;))

Succes allemaal!

9. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Vandaag gewogen en 2 kilo erbij..... dat klopt niet na een weekend met 8 uur per dag intensief dansen en gewoon eten..... zal wel vocht zijn....

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    kan ook juist zijn door het bewegen, je maakt dan spieren aan en spierweefsel is zwaarder dan vetweefsel.
    je kunt veel beter kijken naar je omtrek en hoe je je voelt, dan naar de kilo's!!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Voel me goed, omtrek afgenomen (als ik naar broeken kijk) en weegschaal geeft weer verlies aan.. :D Maat kleiner in kleding dus gaat goed.. Gewoon volhouden dus..
    Succes allemaal!

12. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    ik ben ook bezig met afvallen
    en ik ben ook nog een gestopt met roken sinds 3 dagen!!!
    maar god, wat is het moeilijk!!!

Ik heb nu zo trek in snoepjessssssss

Deel Deze Pagina