rare dromen maken me gek

Discussion in 'De lounge' started by alecia, Feb 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik heb de laatste tijd enorm veel rare dromen, en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.
    Kan iemand me helpen, slaap er steeds slechter door, zelfs me eten hoefi k niet, dus slik extra vitamine, omdat ik smorgens en smiddags niks meer weg krijg.

Ik droomde laatst dat ik een kleine baby mee nam naar me werk,
    een droom dat me huis in de brand stond.
    Dat ik een posi test had bij me moeder, woon niet eens thuis meer.
    Dat ik vrij belangrijke functie krijg in het bedrijf. ( weet enkel niet wat)
    Dat ik in een auto zit, en dat ik daarna de onderkant van een vrachtwagen zie.
    Dat ik me hele huis aan het verven ben ( oke is een leuke droom)
    Dat ik de hobby kamer omtover na een babykamer, en ja dames kunnen blijkbaar ook ramen plaatsen, want ik maak in mijn droom het raam groter. ( zal we leuk zijn, maar lukt me nooit)
    Nog een leuke voorbeeld,. onze hond krijgt puppys net een week na mijn bevalling :s ( staat in de planning haar wel te laten dekken, maar niet tegelijktijd)
    Begin last te krijgen van allerlei angsten.
    Wij zijn boven nooit nauwl;ettend met veiligheid, beneden wel, want soms komt er hier een kleine over de vloer die al aardig kan lopen, en omdat we honden hebben, maar nu boven moet ook alles veilig genoeg zijn.
    Heb vreemde schoonmaakbuien door mijn dromen, hoe erger ze worden hoe erger mijn schoonmaakwoedes.

Hoe fout het ook is, ben weer begonnen met roken, maar gelukkig begint het steeds viezer te smaken, dus wil alweer stoppen en nu vol houden.

Heeft er iemand rare dromen gehad, en zoja hoe ben je ervanaf gekomen.
    Wij hebben waarschijnlijk nog voor mei een auto voor de deur staan, en wil soweiso neit dat die droom realiteit word.
    En me huis in brand hoeft ook niet, heb best een groot huis voor een beginneling en ook zeer tevreden mee.
    Doe elke avond al voor ik ga slapen even wat ontspannends, lekker een tijd lopen met de honden ,of je weet wellen onder de dekens.
    Maar niks helpt

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Nou, ik wil ook wel weten hoe je er vanaf kan geraken, want heb er ook last van...

Vannacht gedroomd dat ik 38 weken zwanger was (wist het niet eerder, geen enkele echo gehad ofzo, maar wist wel met zekerheid dat het een meisje werd...), moest alles op mijn werk regelen maar kreeg geen zwangerschapsverlof omdat ik zo laat was en moest nog maar een week komen werken, moest nog geboortekaartjes bestellen (terwijl ik alles op tijd klaar zou willen hebben)... Pfff, en moe dat je dan bent als je wakker wordt!

Heb geen idee waar het aan ligt. Ben op dit moment nog niet bezig met zwanger worden, we gaan er pas volgend jaar voor...

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Mijn persoonlijke mening:
    Jij bent duidelijk ergens onbewust HEEL erg mee bezig. Iets wat je erge zorgen baart voor de toekomst. Waar je erg onzeker van word.
    Gezien het feit dat je op deze pagina zit...en je banner...heb ik zo'n idee wat het is ;)
    Je maakt je denk ik onbewust zorgen over of deze stap hoe gewild ook, de juiste is.
    En dat is heel normaal. Alleen erg irri als het zich zo manifesteert.
    Hoe je er een eind aan maakt...tja... Goed praten er over met je man/vriend ofzo denk ik. Neemt niet al je zorgen weg maar zal wel n heel deel rust geven.
    Sterkte!

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zie dat je veel droomt over babydingen. Maar ook niet zo gek je zit op dit forum ik ga er dus vanuit dat je zwanger wil worden? Dan ben je daar mee bezig. SWaar je bezig mee bent verwerk je s nachts in je dromen. Dat is ook nodig en niet voor niets. Er is naar mij weten weinig aan te doen. Als je het meer verwerkt hebt zal het minder worden. Word toch even afwachten helaas.

5. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    mij vriend is heel makkelijk, natuur doet wat ze wil, en dat is dan einde gesprek.
    Met hem kan ik er niet over praten.
    Ik heb bed spulletjes in een zak staan hier, maar normaal vallen ze me nooit op, de laatste dagen wel.

Maarja die dromen zijn gewoon grof gezegt kut.
    Kan er totaal niet mee omgaan.
    Geloof dat ik gewoon pech heb met dit, zal voorlopig niks van die dromen uitkomen, de leuke bedoel ik dan he.

Ga kijken of ik een keer zon droom af kan maken, misschien wordt ik dan wat wijzer.

6. Ellen291982

jeetje meid dat is frusterend. En logisch dan dat je erover droomt. je wil graag zwanger worden en er met hem over parten. je kan je verhaal niet kwijt bij hem en krijgt geen begrip. Dan uit zich dat in je dromen. Ik hoop dat het snel beter gaat

7. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    ik hoop het ook meis, maar heb er soms best een hard hoofd in.
    Maarjawe geven nooit zomaar op :d

8. Ellen291982

goed zo dat is de spirit! nooit opgeven en blijven hopen. Ik hoop voor je mee.

9. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    vraagje nog he misschien het hoort heir niet thuis, maar volgens de babner ben ik vandaag vruchtbaar, maar ik ben nog steeds aan het vloeien, kan dit kwaad?

10. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Zulke dromen hebben ik dus ook alleen in een nog mindere zaak.

Van de week gedroomd te me tas viel en iemand pakte me tasje voor me op en haalde snel me portomonee eruit. En me vriend zag dat en zei er wat van en toen pakte die persoon een mes en stak hem in zijn borst :( Echt heel eng! Het blijft ook maar in me hoofd spoken niet normaal.
    Als hij de hond gaat uitlaten ben ik ook zo bang als die langer dan normaal weg blijft begin ik echt te flippen. Ik wordt er zelf behoorlijk gek van maar kom er echt niet vanaf!

Ik heb het ook erg met me kinderen vooral in de auto! Ik echt super bang voor een ongeluk!

Share This Page