Lijkt mij zeer lekker. Gerookte zalm gebakken/ uit de pan krijgt een beetje een smaak als spek (vind ik ) dus zal best smaken denk ik!
nou.... ik heb m op en ik moet zeggen, zou het zo weer maken! niet heeeeel erg speciaal, maar wel lekker hoor.
vriendlief doet weleens gerookte zalm op zijn pizza en dan in oven.. daar zit namelijk ook kaas op dus kan niet zo vies zijn
ik vind zalm zowieso vies. doe mij maar tonijn. op een boterham met wat calve dressing of in een witlof salade met mandarijntjes en blokjes kaas enz mmmmmm.
Ik heb dit laatst in een restaurant gegeten als lunch,....heeeel erg lekker hoor! Ga ik thuis ook zeker een keer maken!
helaas komt gerookte zalm van de visboer meestal ook uit een vacuum verpakking. Er zijn (vrijwel) geen zalmrokerijen in Nederland...
wat is ook lekker en heerlijk off topic ..zalm uit blijk geroerd met philedephia en dan in bladerdeeg pakketjes..yum
Nou, hier gaat het pak in 1x op hoor Heeeeeerlijk 6 crackers (soort craqottes, maar dan van de de Liddl) besmeren met boter en dan beleggen met ruim zalm en tot slot een gesnipperd rood uitje eroverheen =P~ =P~
Hmm lekker hoor, helaas mag ik het nu even niet! Weet je wat ook onwijs lekker is, maar heel vies lijkt! Dat is Ontbijtkoek met kaas! Echt lekker!
Ik weet dat je geen vacuumverpakte zalm mag eten als je zwanger bent, daarom zei ik ook dat je het moet verhitten. Maar dan vraag ik me dus af of het tostieijzer het genoeg verhit om de bacterien weg te krijgen.... Zal het eens vragen aan de VK (als ik het niet vergeet). Je mag trouwens wel haring eten, en dat is ook rauw dus af en toe snap ik het niet zo goed....
van die haring komt omdat die niet vacuum verpakt is; maar volgens mij dan gepekelt is? (met zout geconserveerd)? Of gewoon heel vers is...
Geloof ook dat haring eigenlijk niet rauw is. Omdat hij gepekeld is. Volgens mij had Natasja ooit eens een link hiervan neergezet.
Oh, wat heb ik nu ook zin in een tosti met kaas en zalm! Lijkt me echt héérlijk! Gaat op het lijstje voor na de bevalling! Haring vind ik normaal ook heerlijk, maar ik kan op het moment helaas niet over de geur... ale: Ontbijtkoek met kaas...? Klinkt erg vies!
Het gaat er niet om dat de vis rauw is, want dat mag je namelijk gerust eten mits die vers is natuurlijk. Met zalm gaat het erom dat het vaccuum verpakt is (geweest)...In die vaccuum verpakking krijgt de listeria bacterie ruim de kans om te vermenigvuldigen en dat maakt vaccuum verpakte producten zo onbetrouwbaar....Geld ook voor andere vissoorten en vlees .....
Ják! Dat klinkt echt vies zeg. Ik ga het toch eens proberen, sommige combi's klinken heel vies maar zijn onwijs lekker.