Bij wie is resterend weefsel natuurlijk weggegaan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door bunchy, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    Hoi,

We hebben opnieuw een Missed Abortion gehad. Het vruchtje is nu bijna 3 weken geledne gestopt met leven.
    Afgeloepn donderdag cytotec genomen waarop ik het vruchtje kwijt ben geraakt (verder vrijwel niks). Sindsdien bloed ik nog en heb ik soms krampjes. VAndaag op echo was te zien dat er nog weefsel zat van ongeveer 1 cm. Gezien twee eerdere curretages (met zeer lange nasleep van maanden omdat hcg niet daalde) en perforatie van baarmoeder en het gegeveven dat ze tegenwoordig niet direct op een curretage over willen gaan, en ik nog steeds bloed verlies wat een teken is dat het lichaam aan de slag is volgens de gynae gaf de gynaecoloog als advies om
    10-14 dagen af te wachten dan opnieuw te kijken met een echo of het weefsel weg is...

Dat gaan we nu dus doen! Ben benieuwd naar ervaringen???
    Ik hoop ook positief!!

2. lien123

lien123 Niet meer actief

He bunchy,
    Ik lees even mee. Nu bijna 5 weken na curretage. Ik vloei nog steeds, heb ook restweefsel van 0,9 cm. Vorige week was zw test super licht en vandaag lijkt het alsof ik ongesteld ben geworden. Daarvoor was het vaak heel licht vloeien, maar ophouden deed het niet.
    Ik hoop dat heel erg dat dit een menstruatie is, en dat dan het restweefsel mee komt. Hier ook advies gekregen af te wachten en anders met hysteroscopie het restweefsel weg halen, is beter dan curretage in ieder geval.

Sterkte ermee!

Deel Deze Pagina