Ik vraag me af wat normaal is qua poep bij een dreumes van 14 maanden. Mijn dochter heeft nooit een drol als poep. Het is altijd smeuïg. Geen diarree. Poep waarbij het snel langs de zijkanten van haar luier gaat. Ook heeft mijn dochter heeel snel last van luieruitslag hierdoor. Soms echt al wondjes etc. Wat is normaal op deze leeftijd? Dit heeft ze eigenlijk al haar hele leven..
wel normaal hoor, de 1 heeft altijd dikke plakkaten de ander wat smurrie... Vaak ligt het ook aan bijv laxerend fruit, en diksap waardoro de ontlastign zachter is...dat soort dingen ( ook kunnen tandjes een rol spelen)
Hier precies hetzelfde! Ik heb het vorige maand gevraagd op het cb of het normaal was en het niet eens tijd werd voor echte drollen. Maar het is volkomen normaal en hangt van het kind af en ook de voeding die hij/zij krijgt. Vervelend voor m'n zoontje is wel dat hij er behoorlijke luieruitslag van krijgt. En er lekt zoveel langs de luier. Maakt niet uit welk merk of maat. Ik heb al zoveel rompers die ik niet meer schoon krijg en/of al heb weggegooid.
Ja diksap kan het erger maken inderdaad Op het cb zeiden ze dat ik daar mee moest stoppen en beter roosvicee kon geven. Doe ik dus nu al een tijd maar totaal geen verschil
Hier dus ook heeel vaak luieruitslag. Als ze te lang met haar poepluier loopt is het weer raak. Op het kdv haal ik haar dus vaak op met luieruitslag, kan me er dan zo boos over maken, want het doet ontzettend veel pijn. Maar ja hopen dat het maar snel harder wordt..
dan beter water, mss een extra banaan, volkoren producten verder.. en zinkzalf smeren voor de billetjes, mijn ervaring werkt dat beter en sneller als sudo MAar mijn zoons reageren ook bijv op peren, pruim, sinasappels, mandarijnen, nectarine etc dat soort fruit .. oudste regaeert ook op normale melk..
Ja ik heb ook al geprobeerd om een paar dagen geen fruit te geven, maar geen verschil. Banaan is juist het fruit wat ze niet lust, krijg het er niet in. Ik heb ook aan de melk zitten denken, maar ja toen ze opvolgmelk kreeg had ze het ook al...