Jaaa, het dochtertje van mijn zus is 1 jaar geworden.. geboren met 29 weken, wat een topper!! Zaterdag hebben wij het feestje, maar je hebt zoveel keus!! Ideeën??
Ik heb toevallig net iets besteld voor ons neefje wat donderdag 1 word. Een muzikale dierentrein van Little people, wij vonden hem erg leuk!!
Ik hou echt van houten speelgoed dus ik zou iets van een houten duwstok of een trekwagentje/diertje bestellen! Super leuk!
Onze dochter wordt maandag 1 en wij hebben de olifanten ballenbaan voor haar besteld. Vond het erg leuk. Weet niet wat je budget is. Dit cadeau was 30 of 40 euro. Een stoeltje met een afbeelding van het geboortekaartje vonden wij ook erg leuk, maar ivm ruimtegebrek doen we dat niet. Te bestellen op babbelijntje.nl misschien ook wel een erg mooi aandenken aan een moeilijke tijd!
Wij hebben deze voor onze dochter gekocht toen ze 1 werd, ze vind hem helemaal te gek? Houten Loopwagen Kikker 569699
Een loopauto, zo eentje waar ze op kunnen zitten. Hier nog steeds favoriet bij allebei . Ballenbaan is inderdaad ook erg leuk.
Die kikker hebben wij ook gehad. Helaas is ie niet meer onder ons. Mijn jongste zoon heeft hem goed gebruikt. Iets te goed. Nijntje verstoppertje is hier een enorme hit. Heeft mijn dochtertje gekregen voor haar 1ste verjaardag, maar haar broers vinden het ook nog erg leuk!
@Storm; is Nijntje verstoppertje een beetje stevig want onze dochter vind het leuk dat als ze iets vast heeft om het de hele kamer door te smijten.
Jawel. Het is een plastic nijntje, die je verstopt en die ze dus moeten zoeken. Je moet hem aanzetten aan dan roept ie de hele tijd kreten als: ik zit verstopt, joehoe hier ben ik, kun je me vinden. Erg leuk. Mijn jongste zoon is ook een wilde. Nijntje heeft al menig valpartij overleefd.
Ik heb mijn dochter vorige week (1 jaar) Little people gegeven, poppenwagentje en duwfietsje en nog wat kleine dingetjes, puzzels, (woezel en pip blokken)