Op foto zie je niet goed volgensmij, maar als je gwn naar die test kijkt dan zie je heeeeel licht streep.. Ben benieuwd of jullie streep zien
Ja op deze foto niet goed te zien miss nog ff een foto maken met daglicht kan het nu niet goed beoordelen In elk geval heel veel s6 duim voor je😘
Ik lijk op de tweede foto wel iets te zien. Waarom doe je geen k2v5? Is mss makkelijker te beoordelen. Spannend!!
Woon niet in nl vandaar hihi Ja he ik zie ook iets als ik echt goed kijk!! Bij mn zoontje had ik ook heeel licht streep bij kv testt. Had foto gestuurd naar mn zus maar ze zag niks. 3 dagen terug weer getest (duitse test) zag je gelyk streep !
Ja op foto zie ik ook niks.. Ik heb ff test uit elkaar gehaald en zie streep maar goed moet ook niet te veel hopen hihi. Als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik weer testen. Ik had ook donderdag stekende buikpijn alsof iemand met naald ging prikke ik ging wel krom van de pyn, beweging deed al pyn zelfs met hoesten lache... Missgien was dat innesteling geen idee..
Ik zie enkel het voorgedrukte streepje, sorry. Ik heb het zelf ook gehad en bleek ook het voorgedrukte streepje te zijn.
Ik zie hem wel. Heb je een foto van de Duitse test van 3 dagen geleden? Cb heeft veel HCG nodig meestal.
Zie het op de eerste foto ook al zitten hoor en de laatste ook heel duidelijk! Even lekker doortesten of die gaat oplopen! Alvast gefeliciteerd! Hoeveel dpo zit je? Probeer eens een kruitvat 2v5 die vind ik altijd duidelijker dan z'n kruisje.