Een tuurstreepje op kv 2v5 kan dit een aank. eisprong zijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suzy009, 12 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Juist ja, dus had ook te maken met je ovulatie.

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik blijf erbij dat sommige vrouwen nou eenmaal tuurstreepjes plassen soms zonder dat er hcg of lh piek is. ;)

Jouw ovulatietest is echt nog negatief, dus gewoon lekker doortesten met die ovulatietesten en het tuurstreepje loslaten.

Een cyclus tussen de 25 en 35 dagen is vrij normaal, je bent ook nog niet heel lang gestopt met de pil dus kan even duren voordat het helemaal stabiel is.

Ik had bijvoorbeeld echt cycli van 77, 65, 21, 54 enz dagen dan word het een heel ander verhaal. Maar dat zie ik niet terug in jouw handtekening behalve de eerste en dat is vrij normaal.

3. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Hier nog een testje een nieuwe van action weet niet of het te zien is ... is in kunstlicht in de douche gemaakt, mijn ovu testje was vandaag niet positief maar wel dus lichte streepjes op de z testjes.

Ik krap nog eens op mijn hoofd letterlijk, maar het zal wel met mijn (wanneer dan?) aankomende eisprong te maken hebben :(

4. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Laat het maar los...........wordt er anders tuureluurs van want vind het gek zo zwangerschapstest die reageert op lh hormoon hahaha echt raar dit!
    Maar ga gewoon weer die ovu testjes doen en dit proberen uit mijn hoofd te zetten.

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    na die keer van het topic wat ik net poste heb ik het nog een keer meegemaakt. Toen gebruikte ik er ovulatietesten naast om meer duidelijkheid te krijgen....toen kreeg ik eerst een lijntje op de zwangerschapstest die zelfs nog een beetje opliep om vervolgens weer af te lopen/negatief te worden.

Eerste lijntje op zw test was op zaterdag, maandags iets donkerder streepje op de ovulatietest en dinsdags een positieve ovulatietest....

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Vervelend die streepjes he.. Dan laat het je toch niet helemaal los (tenminste zo zit ik in elkaar)
    Ik zou de zwangerschapstesten laten liggen en verder gaan met de ovutesten en je lichaam goed in de gaten houden. Ik heb vaak last links of rechts onderin. Dat kan de sprong of het groeien van het ei zijn, verder je slijmverlies. Rond de eisprong veel meer, helder (als rauw eiwit)

7. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Dank jullie wel Stokstaartje en Nannette voor de info en bemoediging.

Ga idd maar door met de ovulatietestjes, ga vanmiddag weer testen.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    De action test die je laat zien is al opgedroogd en tja... dan wil er regelmatig wel eens wat verschijnen (heb ik zelf ook vaak gehad).

Ik zou stoppen met zw testen en op ovu's doorgaan.
    En nu doen van een zw test is zinloos (je zit immers vandaag pas op dag 14).

9. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Goedemorgen RoGiJuLi, je hebt helemaal gelijk.
    Ga door met de ovu's en zie het dan wel vanzelf.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Succes!!

11. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Dank je wel RoGiJuLi!

12. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

]2 dagen later.......tóch ja tóch nog even kijken of het al blanco is geworden die zwangerschapstest van de kruidvat... maar in het echt is ie donkerder geworden???

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik geloof dat ik hem ook iets beter zie, maar nu weet ik dat de testjes die reageren op een eisprong ook eerst wat oplopen om vervolgens weer blanco te worden. Heb weleens een topic voorbij zien komen waar 4-5 getest was en ze eerst opliepen en toen ineens weer wit.

14. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

En deze er achter aan gedaan:eek:vulatie test van kruidvat. Is ie positief of nog net niet?

15. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Heb gelijk (zie hier boven) een ovu testje gedaan van kruidvat en is aardig donker.
    Dus w.s. inderdaad reageert ie op mijn naderende of op mij eisprong.
    Zo gek!

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Beide streepjes zijn nog niet even donker. De controlestreep is nog steeds donkerder.

Nog steeds niet positief helaas. Even doortesten nog.

17. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Ja, ik test nog door. Dank je wel voor je reactie.

18. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Deze foto is opgedroogd en net genomen in zonlicht. Dan zou dit streepje over 2 dagen weg moeten zijn?

19. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ik zou niet kv zw testen gaan gebruiken om te kijken of je ovuleeert..
    Miss gewoon vanaaf nog is testen, ik vind je test wel vrij donker volgens mij zit tegen je ovulatie aan.. als ie positief is dan duurt het 24 uur tot 36 uur voor je eitje
    Ik zou dit ook even doorlezen als ik jou was. meis..

De menstruele cyclus | Mens en Gezondheid: Zwangerschap

succes en op naar die positieve zwangerschaps test :)

20. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Hij was wel positief die van vanmorgen. Heb getest weer en die is lichter. Kijk maar.

Deel Deze Pagina