Dat betekent niet dat die van vanmorgen dan ineens wel positief is...die van vanmorgen was negatief en deze ook. LH schommelt gedurende je cyclus.Dat betekent dat je de ene keer een donkerder streepje kan hebben dan een andere keer.Ze zijn pas positief als beide streepjes even donker zijn of de teststreep donkerder dan controlestreep, en dat is bij jou nog niet het geval.
Ik word er niet wijzer van in ieder geval zo hahaha. Nouja, weet je wat, ik test nog even door tot ze op zijn en dan is het gebeurd met de ovu testjes
Hoi Stokstaartje, nu loopt ie idd wat op en dus als ik over 2-3 dagen ga testen (heb nog 1 testje liggen kan ik er goed voor gebruiken om uit te proberen hihi) dan moet ie blanco zijn? Hier een foto van iets oplopen iig.
Oke, dan ga ik een paar daagjes erover heen laten gaan en die laatste test gebruiken. Ben niet nieuwsgierig hoor hahaha. Maar dan als het zo is reageren of reageert in ieder geval zeker bij mij dan (!) de kv 2 voor 5 op een ovulatie (eisprong). Interessant!
Ik zou (zoals je zelf eerder ook al aangaf) gewoon stoppen met het doen van zwtesten. Je bent echt niet zwanger en nog steeds in afwachting van ei. Waarom je dan toch weer zw testen doet is mij een raadsel.
Ga maandagochtend toch testen met mijn laatste testje ben gewoon nu nieuwsgierig wat het doet. En natuurlijk ga ik nergens vanuit zelfs niet van mij ei maar wel het zekere van het onzekere nemen om te oefenen alvast komende dagen.