Oh gadver!! Wij hebben een keer een slang in de slaapkamer gehad! Waarschijnlijk daarheen gebracht door de katten en een keer had mijn man een slang in zijn schoen zitten. Laat eigenwijs Z'n werkschoenen buiten staan. Dus toen had ie in eens een bewegende veter haha!
Ja, en zo ging ik dus ook he... Mijn vriend lacht zich nog steeds rot (en normaal gesproken ben ík de held...)
Ha ha!! Ik heb mijn man vandaag ook voor de gek gehouden....... Onze vlizotrap zit al een tijdje niet goed vast en ik klaag al weken of mijn man deze even wil repareren. Wij gaan over een paar dagen op vakantie dus zei ik vanmorgen tegen mijn man dat ik even op zolder ging om de koffer te halen. Zo zegt zo gedaan......maar toen ik bijna van de vlizotrap af was, gooide ik heel hard de koffer op de grond, trapte tegen de badkamerdeur en slakte een gil. Toen snel op de grond gaan liggen (schuddebuiken van het lachen) "he....." "HE......" "He....alles goed?" Komt mijn man naar boven en ziet mij naast de koffer op de grond liggen, ik kwam niet bij van het lachen
HAHAHAHA oo I'll join the club. Waar ik woon, zie ik met regelmaat kakkerlakken, schorpioentjes, schijnen ook slangen te zijn (gelukkig nog niet gezien), salamanders ennnnn ratten brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Haha, geweldig! Wij waren laatst in de Morvan op vakantie in een huisje, was echt prachtig, maar daar kriebelde ook behoorlijk wat rond, brrrr!
Hahaha geweldig Dit had mijn man ook zo kunnen doen. Ik heb twee maanden in Italië stage gelopen, daar stikte het van de slangen en spinnen. Op één of andere manier ben ik er daar totaal niet bang voor. Heb vorige week de slang van de buren ook gewoon gevoerd toen ze op vakantie waren. Maar spinnen heb ik liever niet in huis
Brrrr, hiet stikt het van de grote kevers (cm of 5). Loop je 's avonds even op de blote voeten een rondje om het huis....splash. Of als je net even op het toilet zit, zit er eentje naast je, brrrrr. En die krengen krijg je dus niet doorgespoeld Maar als ik een slang zou zien, zou ik ook een homersimpson doen.
En ik ben er nu eíndelijk achter wat die vreemde beestjes op mijn aubergineplanten waren. Aangezien dit voor mij volslagen nieuw was, ga ik jullie laten mee'genieten': Het onderstaande vreemde wezen is de larve van een lieveheersbeestje! Wéér wat geleerd...
Papaver, leuk zijn ze he! Wij hadden ze vorige jaar vol op in de zonnebloem zitten en toen heeft het mij ook even gekost om uit te vinden wat het was. Eerst vond ik ze maar iets wat op afstand moest blijven maar nu negeer ik ze maar, ik weet dat ze uiteindelijk zo'n lief lieveheersbeestje worden En ja tot toen nooit geweten dat lieveheersbeestjes zo ontstonden.. Altijd geloofd dat die zo geboren worden ofzo
Ja nu vind ik ze ook erg leuk. Vooral aangezien ze als gekken de bladluis aan het eten zijn... Om die reden zijn lieveheersbeestjes hier zowieso populair... Maar ik heb inderdaad nóóit geweten dat ze er zó anders uitzagen in het begin... Het zijn nét kleine krokodilletjes...