hallo allemaal ik heb een kleine meid van 8 maanden en nu wil ik dus graag een tweede kindje is dat te snel achter elkaar gr danielle
Dat ligt aan jezelf. Wat is snel? Tussen mijn 2 oudsten zit 1,5 jaar en daar ben ik nu heel blij mee. Ze doen heel veel samen
Dat zou voor mij te snel zijn. Maar misschien ligt dat voor jou anders. Ik vind het heerlijk om er nu alleen voor Isabella te zijn. Nu ze helemaal geen luiers meer heeft en al groter wordt ( en dus ook zelfstandiger) vind ik het tijd voor een tweede kindje ( als dat mag lukken). Twee kinderen in de luiers en allebei veel zorg nog nodig zou ik niet prettig vinden. Ik word er al moe van als ik er aan denk,
dat licht geheel aan jezelf als je er klaar voor bent ben je er klaar voor en dan zou ik zeggen ga er voor succes
Bij mij zit die tijd er niet eens tussen. En ik moet zeggen dat ik het niet zo heel superzwaar vind. Tuurlijk je bent de hele dag bezig met de kindjes en af en toe zie ik het niet zitten, maar ik heb er absoluut geen spijt van dat het zo gelopen is. Succes met je beslissing.
Het is maar net waar je je prettig bij voelt. Patrick is nou een jaar en wij willen volgend jaar weer beginnen, zodat er zo'n 2 jaartjes tussen zit (als alles goed gaat natuurlijk ).
wij zijn nu weer aan de klus voor een 2de kindje en als het mag lukken zit er iets meer dan 2jaar tussen. ik vind dat zelf een mooi leeftijdsverschil omdat alyssa dan al wat zelfstandiger wordt en goed kan lopen. ik denk dat het in het begin wel druk is als er niet zoveel verschil tussen zit (denk aan luiers, kindje dat nog niet/net loopt). later is het denk ik wel superleuk omdat ze dan lekker samen kunnen spelen. (al kan dat bij een iets groter verschil natuurlijk ook) ik vind het moeilijk om te zeggen wat snel is en wat niet. anderhalf jaar ertussen hoor je best vaak, dus heel raar is het niet. liefs doris
Mijn lijkt dat ook super! Wij zouden ze 1,5 jaar na elkaar hebben gekregen, helaas is het mis gegaan na 4 maanden.
Cossy, wat erg voor je, Als kindjes rond dezelfde leeftijd zijn wil nog niet zeggen dat ze leuk met elkaar kunnen spelen. Niet elk broertje en zusje vindt dat leuk. Dat zou voor mij geen argument zijn.
mijn meisjes schelen 13 maanden en ik vond het juist wel prettig dat Daimy nog niet kon lopen tijdens mijn zwangerschap en nog heel veel sliep, zo kwam ik zelf ook aan mijn rust toe nu loopt ze trouwens nog steeds niet, maar het 'de hele dag 2 kindjes rondsjouwen' valt echt wel mee hoor. Wat ik lastiger vond aan het begin toen Jenna er net was, was om mijn aandacht te verdelen, vooral omdat Daimy mijn volle aandacht gewend was en dat nu natuurlijk niet meer kan. Maar dat went, zowel voor haar als voor mij, en nu Jenna wat groter word en zichzelf ook een beetje kan vermaken word dat ook allemaal weer makkelijker. Ik had het niet anders gewild, maar dat is denk ik heel persoonlijk. ze zijn ook stapelgek op elkaar die 2, hopelijk blijft dat zo
ik ben gestopt met de pil toen jamie 9 maandjes was. ik zie het helemaal zitten om 2 kleintjes te hebben maar is echt persoonlijk. jamie is een heel gemakkelijk ventje. ik denk dat als jamie een heel moeilijk kindje was dat heeeel erg veel aandacht nodig had, veel ziek zou zijn, slecht zou eten of slapen ofzo er dan misschien anders over zou denken. hoe voel je je er zelf bij? vind je het zelf te kort op elkaar?
Hoi hoi. Mijn dochter is nu bijna 11 maanden. Ik ben gestopt met de pil toen ze 9 maanden was. Ons lijkt het ook erg leuk om ze kort op elkaar te hebben! Ben je ook snel weer uit de luiers! En het lijkt me gewoon heerlijk om weer een kleintje erbij te hebben! Maar dit is voor iedereen verschillend natuurlijk. Helaas nog geen tekenen van een zwangerschap hier Succes!! Liefs Jelisa
Wij zijn nu 'bezig' voor een tweede kindje. Het ligt net aan je situatie en wanneer je er weer aan toe bent. Ben de een is dat vrij snel en bij de ander duurt dat langer. Ik moest er echt niet aan denken om weer zwanger te raken toen Louise 8 maanden was.. Het kriebelen voor een baby is bij ons pas iets van de laatste maanden.
hey ik denk idd ook dat dat aan je zelf ligt mijn zoontje is nu 3 maandjes en we ziten nu in ronde 1 voor de 2em succes met julie beslising!