Hoi meiden, Ik ben pas gestopt met de pil. Ik wist dat het dan vaak even kan duren voordat je de eerste keer echt ongesteld wordt. Dus toen ik 2 weken overtijd was en 2x nega had getest dacht ik dat kan nog wel even duren. Voordat ik aan de pil ging had ik altijd erg veel last van buikkrampen, ik lag vaak een paar dagen op bed van de pijn tijdens mijn ongie. Toen ik de (pleister)pil gebruikte was dit gelukkig een stuk minder maar moest nog steeds asperine innemen voor de pijn. Dinsdag avond had ik ineens bruinverlies met wat rood. Woensdag was dit ook nog (maar weinig) en donderdag ging dit al weer over in bruin. Maar heb helemaal geen krampen of hoofdpijn gehad. Wel wat humeurig voorafgaand. Was dit nu wel of niet me ongie? Vind het zo raar omdat ik er helemaal niets van gevoeld heb, vandaar! (wel beter naturlijk ) Vast bedankt!
Hi Miracle, Er is pas sprake van een menstruatie als je 2 dgn achtereen helder rood bloed verlies. Dus een beetje rood/bruin is geen helder bloed, zoals ik het dan van je begrijp. Toen ik net met de pil was gestopt verloor ik in de 2e week wat bruin slijmerige afscheiding, ook dacht ik mijn ei te voelen...iet wat bruin of rood verlies kan dus ook te maken hebben met je ovulatie...als dat het niet is komt het gewoon door je hormoonhuishouding die van slag is...je lichaam moet immers nu zelf aan de slag en dat kost wat moeite. Gr. Dreamygirl