Voelen jullie je innesteling ook? Zoja, wat zijn jullie symptomen? Ik zit nu 8 dagen naar mijn 'vermoedelijke' eisprong en heb vandaag een soort van ongikrampjes/zeurende buikpijn, heel lichtjes. Ook heb ik t geregeld koud...maar dit heb ik vaker haha Mijn temperatuur is precies 36gr vandaag. Ze zeggen wel dat je temperatuur daalt rond je innesteling. Dus t enigste wat mij echt opvalt zijn die krampjes. Ik heb trouwens geen bloedverlies of rozige afscheiding zoals ik bij sommige lees. Ik wil natuurlijk niet teveel hopen of stressen maar hoop stiekem wel dat ik nu een innesteling heb Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn en/of dat jullie überhaupt iets voelen
Voor zover ik weet stijgt je temp na de eisprong en blijft het hoog tot je volgende menstruatie. Een daling lijkt me niet logisch..
kan ook zijn dat je ongi een paar dagen vroeger is deze ronde, he... Met zo'n lage temp icm die krampjes niet bepaald uit te sluiten. Ik had bij mijn laatste zwangerschap geen tempdaling rond innesteling, wel menstruatiekrampjes.