Hier gaat de baby in de draagdoek en mijn peuter in de wandelwagen of lopend. Ze is een stuk ouder natuurlijk, maar op lange afstanden heb je precies hetzelfde probleem. Misschien dat ik nog een plankje bijkoop, maar ik denk het niet. Mijn peuter heeft als baby praktisch alleen in de draagdoek gezeten en dat beviel uitstekend De kinderwagen heb ik qua wieg-bak bijna nooit gebruikt, en pas in gebruik genomen toen ze te zwaar werd om langdurig in de draagdoek te hebben (dat was pas toen ik zwanger was eigenlijk, en zonder zwangerschap had ik haar denk ik nogsteeds gedragen als ze dat zou willen).
Hier ook een dilemma. Ik ben super tevreden met mijn kinderwagen en die wil ik het liefste houden. Mijn zoontje loopt sinds 2 maanden en ik ben al kleine stukjes aan het oefenen aan de hand en naast de buggy. Lopen van stukjes geen probleem, handje vasthouden wel. Het verschil zou hier 20 maanden zijn. Ik ga eerst een draagdoek uitproberen. Ik woon ook 5 minuten lopen van het winkelcentrum af, vandaar mijn keus ook. Of baby in kinderwagen en zoontje al lopend ernaast. Mocht het niet werken, kunnen we altijd nog een duowagen aanschaffen. Tot nu toe vinden we enkel een phil and teds mooi, deze ookal bekeken in de winkel.